By منتشر شده در 2020/11/15دسته بندیدیدگاه‌ها 3

لوله گالوانیزه چیست؟

در صنعت آهن آلات لوله ها را برای افزایش مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدن با لایه ای از فلز روی می پوشانند. به پوشاندن سطح لوله با فلز روی گالوانیزاسیون و به لوله های تولیدی، لوله گالوانیزه می گویند. این لوله ها با هر نوع شرایط آب و هوایی سازگار هستند و مقاومت بسیار بالایی دارند.

لوله گالوانیزه فنس چیست؟

وسیله ی عمودی که نگهدارنده ی توری، سیم خاردار یا مش فولادی حصار می باشد لوله گالوانیزه فنس یا پایه فنس نام دارد. به صورت کلی لوله های مخصوصی که از آن ها برای ایجاد حصار و حفاظ استفاده می کنند لوله گالوانیزه فنس نام دارد.

از لوله های گالوانیزه فنس برای ایجاد حصار محافظ، فنس های سیمی، فنس های مفتولی به عنوان تکیه گاه درختان استفاده می کنند. لوله گالوانیزه فنس یکی از کاربردی ترین نوع لوله می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

لوله گالوانیزه فنس مقاومت بسیار زیادی در برابر زنگ زدگی دارد. لوله های گالوانیزه فنس بسیار متنوع هستند و در ضخامت و وزن های مختلفی تولید می شوند.

مراحل تولید لوله های گالوانیزه مشابه تولید لوله سیاه از ورق می باشد. تولید این لوله ها به صورت درز جوش مسقیم می باشد و پس از آن نیز بعد از تمیزکاری لوله گالوانیزه وارد وان فلز مذاب روی می شود و پس از مدت زمان تعیین شده از وان خارج شده و پس از بسته بندی آماده فروش می شود.

سایز لوله گالوانیزه فنس بین 2 تا 6 اینچ می باشد.

از لوله گالوانیزه فنس برای نصب سیم خاردار که نیاز به ستون دارد استفاده می شود. این لوله ها مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند و طول عمر فنس و حصار را افزایش می دهد.

انواع لوله گالوانیزه پایه فنس

  • لوله گالوانیزه پایه فنس کشی
  • لوله گالوانیزه پایه فنس سبک
  • لوله گالوانیزه پایه فنس سنگین
  • لوله گالوانیزه پایه فنس پایه

لوله گالوانیزه فنس به دو شکل سرد و گرم تولید و به بازار عرضه می شوند. مدل گرم این لوله مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین تفاوت های لوله گالوانیزه فنس گرم و سرد نحوه ی گالوانیزاسیون آن ها می باشد.

لوله های گالوانیزه گرم داخل استخر فلز روی فرو برده می شوند اما لوله های گالوانیزه سرد طی عملیات الکترولیز روی اندود می شوند. این لوله ها به صورت شاخه های 3 متری با قطر 2 تا 11 اینچ تولید می شوند.

همانطور که گفته شد لوله گالوانیزه فنس، عموما برای فنس کشی و حصارکشی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله گالوانیزه سیاه، رنگ شده پرفروش ترین لوله گالوانیزه فنس می باشد که می توان آن را در بازار پیدا کرد. قیمت لوله گالوانیزه فنس به ضخامت لوله، قطر لوله، تک و یا دو شاخ بودن آن وابسته می باشد.

لوله سپند

انواع لوله گالوانیزه فنس

لوله های گالوانیزه فنس در انواع مختلفی تولید و فروش می رسند که چند نمونه از آن ها شامل نبشی، قوطی، پروفیل و… می باشد. هر یک از آن ها نیز به منظور حصارکشی دور باغ ها و یا ملک های خصوصی کاربرد دارند.

نام دیگر لوله گالوانیزه فنس، پایه حصار می باشد. لوله های فنس تک و یا دو شاخ هستند این لوله ها با قیمت مناسب به فروش می رسند و به دلیل استحکام بالایی که دارند محبوب و پرفروش می باشند. قیمت لوله فنس به نوع و مشخصات فنی آن بستگی دارد.

قیمت لوله گالوانیزه فنس در بازار

همانطور که گفتیم قیمت لوله فنس به نوع آن، مواد اولیه به کار رفته در آن، مشخصات فنی دیگر مانند قطر لوله مورد نظر و… بستگی دارد. در بازار سعی می شود تا از یک قیمت پایه و عرف استفاده شود و معمولا همه افراد فعال در بازار از یک قیمت تقریبا نزدیک به یکدیگر استفاده می کنند.

قیمت لوله گالوانیزه فنس با توجه به تورم، نوسانات ارز، نوسانات بازار، قیمت آهن آلات، کشور سازنده لوله، شرکت سازنده، مواد اولیه استفاده شده، نوع گالوانیزاسیون، قطر، سایز و… متغیر می باشد.

انواع پایه فنس

پایه فنس در شرکت پتروگرایش از باکیفیت ترین مواد اولیه تولید می شود. این محصول را شما می توانید در بازار به صورت تک شاخ و یا دو شاخ به راحتی پیدا کنید.

اما مسئله مهم این است که همه لوله فنس های موجود در بازار کیفیت لازم را ندارند و ممکن است پس از مدتی دچار خوردگی و زنگ زدگی شوند. در ادامه چند نمونه از لوله های گالوانیزه فنس را معرفی خواهیم کرد:

  • پایه حصار گالوانیزه
  • لوله گالوانیزه فنس سیاه رنگ شده
  • پایه حصار سیاه رنگ نشده

مشخصات فنی پایه فنس

  • جنس: فولاد رنگ شده – گالوانیزه شده
  • قطر خارجی: 25/0 الی 1 اینچ
  • ارتفاع پایه: 5.1 ، 2 ، 5.2 و 3 متر

قیمت لوله فنس

قیمت لوله فنس

برای تولید لوله فنس ابتدا باید مشخصات اولیه آن مانند: ارتفاع، سرصاف یا سرخم بودن آن مشخص شود. سپس به مرحله برش دادن می رسیم. در این مرحله لوله به ارتفاع مورد نیاز برش داده می شود و بعد شاخک آهنی و گپ، جهت ثابت ماندن در زمین به هم جوش می خورند.

بعد از اتمام این مراحل، نوبت به روکش کاری می رسد. در این مرحله ابتدایی ترین کار این است که بدنه لوله را از هرگونه آلودگی و چربی پاک کنیم. مرحله ی بعدی کار زنگ زدایی پایه حصار می باشد. بعد از اتمام زنگ زدایی لوله ها تمام و کمال داخل مواد فلاکس قرار می گیرند.

قیمت لوله فنس توری

همه مراحل ذکر شده به این دلیل بود که فلز روی به بدنه لوله فنس بهتر جذب شود. قیمت لوله فنس نیز با توجه به میزان دقت در مرحله تمیزکاری و میزان روی استفاده شده در آن تغییر می کند.

همانطور که گفتیم لوله فنس ها برای حصارکشی دور مکان هایی که در حال ساخت و ساز هستند به کار می رود. این پایه حصارها از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشند.

قیمت لوله توری فنس به محدوده ای که قرار است حصارکشی در آن انجام شود نیز بستگی دارد. یعنی باید مشخص شود که در مکان مورد نظر چه تعداد و چه ارتفاعی لوله فنس مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب لوله گالوانیزه فنس

برای نصب پایه حصار ابتدا باید از مقررات و قوانین حصارکشی شهر مورد نظر آگاهی پیدا کنیم. بعد از اتمام این مرحله و پایان تحقیقات برای نصب لوله فنس ها اقدام می کنیم. با تعیین مرزهای ملک شخصی مورد نظر، محل دقیق و تعداد لوله فنس ها تعیین می شود.

معمولا فاصله پایه فنس ها از هم 2 الی 3 متر می باشد. بنابر کاربرد و محل مورد استفاده و قیمت، نوع لوله گالوانیزه فنس مشخص می شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و همینطور مشاوره از کارشناسان ما کمک بگیرید. ضمنا به وسیله تماس با کارشناسان شرکت پتروگرایش، می توانید از قیمت روز لوله فنس اطلاع کافی را کسب نمایید.

مزایای لوله گالوانیزه فنس

از مهمترین و پراهمیت ترین ویژگی لوله گالوانیزه فنس مقاومت بسیار بالای آن ها در شرایط بد آب و هوایی است. علاوه بر مقاومت بالایی که لوله فنس ها دارند، منعطف بودن نیز از دیگر ویژگی های این دسته از لوله ها است.

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه فنس با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها 3

  1. […] گرفتن در بتن جهت محکم شدن واقع شده است. روی سر هر پایه لوله پایه فنس ، با استفاده از فلزی جوش خورده، مسدود شده است تا از این […]

  2. نگین 2021/01/30 at 16:29 - Reply

    قیمت لوله فنس را می خواستم بدنم

    • لوله برق 2021/02/04 at 10:34 - Reply

      برلی اطلاع از قیمت لوله فنس تماس بگیرید

دیگاه خود را ارسال کنید.