لوله گالوانیزه سبک و سنگین سپنتا
By منتشر شده در 2021/04/18دسته بندی0 Comments

لوله گالوانیزه سبک و سنگین سپنتا

لوله گالوانیزه سبک و سنگین سپنتا، از نظر مهندسین و متخصصین تاسیسات، لوله گالوانیزه سپنتا یکی از برندهای معروف و برتر برای تجهیز کردن سیستم های لوله کشی و آبرسانی به شمار می آید.

لوله گالوانیزه سپنتا از برترین لوله های گالوانیزه گرم محسوب می‌ شود که تولید آن در دو مدل لوله گالوانیزه سبک و لوله گالوانیزه سنگین صورت می گیرد. تولید کنندگان لوله گالوانیزه سپنتا در سه شهر از ایران تولید این لوله را انجام می دهند. لوله سپنتا با نام های لوله سپنتا تهران، لوله سپنتا مرند تبریز و لوله سپنتا اهواز شناخته می شود.
این لوله در مقایسه با رقیبان خود در بازار با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. لوله گالوانیزه ساوه نیز یکی از مدل‌ های مشابه لوله گالوانیزه سپنتا است که که از نظر کیفیت به این لوله شباهت زیادی دارد و از بهترین تولید کنندگان و کارخانه های لوله گالوانیزه در ایران می باشد.

انواع لوله گالوانیزه سپنتا

به طور کلی لوله های گالوانیزه سپنتا دارای دو نوع لوله گالوانیزه فولادی و لوله گالوانیزه آهنی هستند. همچنین لوله های گالوانیزه سپنتا با در نظر گرفتن نوع مصرفی که دارند، در سه گروه سبک، سنگین و فوق سنگین قرار می گیرند.
هر یک از این لوله ها با در نظر گرفتن مشخصات فنی خود در مواردی مانند صنعت تاسیسات و ساختمان، احداث سازه های گلخانه ای و پرورش قارچ، دیوار بندی و فنس کشی به کار برده می شوند.

کاربرد لوله گالوانیزه سپنتا سبک و سنگین

لوله گالوانیزه سپنتا سبک دارای کاربردهای مختلفی می باشد. از جمله مهمترین کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ایجاد سازه های گلخانه ای
سالن های پرورش قارچ
سیستم های کاندوئیت
ایجاد سازه هایی در قالب حفاظ
انتقال خطوط برق رسانی
ایجاد سازه های تزئینی
لوله های گالوانیزه سنگین که می توان از آن ها در صنعت و تاسیسات استفاده کرد، دو سر آن‌ها رزرو می‌ شوند.

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه سبک سپنتا و یا لوله گالوانیزه سنگین سپنتا با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

دیگاه خود را ارسال کنید.