لوله برق گالوانیزه
By منتشر شده در 2020/10/26دسته بندیدیدگاه‌ها 2

تولید کننده لوله گالوانیزه برق ، لوله گالوانیزه یا لوله فولادی یکی از انواع لوله های برق می باشد که به علت داشتن استحکام بالا، از کاربردهای صنعتی وسیع تری در مقایسه با دیگر انواع لوله برق برخوردار می باشد. به طور کلی می‌توان گفت که لوله گالوانیزه برق وسیله‌ای است که از آن به عنوان یک پوشش استفاده می‌شود. با استفاده از لوله گالوانیزه می توان از سیم ها یا هادی هایی که از میان این لوله می گذرند، در مقابل آسیب ها و یا تماس مستقیم افراد با آنها محافظت کرد.

از لوله گالوانیزه برق، در مکان هایی چون فروشگاه ها، هتل ها، ساختمان های اداری، بیمارستان ها، منازل و … استفاده می شود اما با توجه به محل مورد نظر، باید لوله ای با جنس و کیفیت مناسب را انتخاب کرد. برای مثال مناسب ترین مکان برای استفاده از لوله گالوانیزه برق، استفاده در مکان های صنعتی می باشد.

لوله گالوانیزه برق

لوله گالوانیزه برق ، تولید کننده لوله گالوانیزه برق ، قیمت لوله گالوانیزه برق ، فروش لوله گالوانیزه برق ، خرید لوله گالوانیزه برق از شرکت پتروگرایش کوشاورزان ، اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه برق ، اطلاعیه های فروش لوله گالوانیزه برق

با خرید لوله گالوانیزه برق می توانید از ویژگی های این لوله استفاده کنید. با مراجعه به صفحه تماس با ما از قیمت فروش لوله گالوانیزه برق آگاه شوید. کارشناسان ما بیست و چهار ساعته آماده اطلاع رسانی به شما هستند و شما را از قیمت لوله گالوانیزه برق آگاه می کنند.

قیمت لوله گالوانیزه برق

قیمت لوله گالوانیزه برق ، تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد. به گونه ای که اگر شما به دنبال خرید این لوله باشید، با قیمت های مختلفی روبرو می شوید. اما قبل از خرید این لوله بهتر است با عوامل موثر روی قیمت آن آشنا شویم. این عوامل شامل موارد زیر هستند :

  • نوسانات دلار
  • مواد اولیه به کار رفته در لوله
  • قطر و اندازه لوله
  • قیمت لوله برق

با در نظر گرفتن نوسانات قیمت دلار، می‌توان گفت که قیمت لوله گالوانیزه برق نیز به صورت روزانه تغییر می‌ کند. لوله گالوانیزه برق با توجه به نوع آن، دارای قیمت های مختلفی است. از عوامل موثر روی قیمت لوله برق ، می توان به برند کارخانه ای که آن را تولید کرده است، اشاره کرد. سایز لوله نیز، یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت لوله برق می باشد. برای مشاهده دقیق قیمت لوله گالوانیزه برق، می توان وارد سایت شرکت پتروگرایش کوشاورزان شده و از قیمت لوله گالوانیزه برق مطلع شد.

قیمت لوله گالوانیزه برق ، برای اطلاع از قیمت به روز لوله گالوانیزه برق با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما قیمت فروش به روز لوله گالوانیزه برق را برای شما بازگو کنند. قیمت فروش لوله گالوانیزه برق به دلیل نوسانات ارز متغیر می باشد و امروزه قیمت ثابتی ندارد.

همچنین برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه برق ، از قسمت تماس با ما اقدام کرده و با شماره تماس های موجود در سایت تماس بگیرید.

خرید لوله گالوانیزه برق

اگر شما نیز برای پروژه ساختمانی خود به دنبال خرید لوله گالوانیزه برق هستید، می توانید با شرکت پتروگرایش کوشاورزان تماس گرفته و محصول موردنظر خود را سفارش دهید. شماره های شرکت، در قسمت تماس با ما موجود است. همچنین می توانید سوالات خود را در مورد قیمت لوله گالوانیزه برق در سایت مطرح نمایید. کارشناسان ما، در کوتاهترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

تولید کننده لوله گالوانیزه برق

تولید کنندگان لوله گالوانیزه برق ، این لوله را برای اهداف گوناگون در انواع مختلفی می سازند. برای مثال از انواع لوله فولادی گالوانیزه گرم و سرد جهت محافظت از تجهیزات برق در کارگاه ها و کارخانه ها استفاده می شود. در حقیقت می‌توان گفت این لوله ها، از جنس فلز بوده و از قابلیت تحمل فشار بالایی برخوردارند و هیچ گونه ضربه یا نیرویی بر روی آن تاثیر نمی‌گذارد. این لوله ها برای فضایی که به استحکام و حفاظت بهتر از کابل کشی های ساختمان نیاز باشد، به کار برده می شوند‌. لوله های گالوانیزه برق در انواع روکار یا توکار استفاده می شوند.

لوله های گالوانیزه برق مقاومت و دوام بالایی دارند. به همین دلیل محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. همچنین این لوله ها را می توان با استفاده از دستگاه خم کن فرم داد که این یک مزیت محسوب می شود. در تولید لوله گالوانیزه برق ، از ورق های روغنی و گالوانیزه گرم استفاده می‌شود که در بازار این ورق ها از سایز PG11 تا PG48 موجود هستند و با نام لوله سیاه عرضه می شوند. لازم به ذکر است که این لوله ها در دو نوع لوله گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می شوند.

تولید کننده لوله گالوانیزه برق ، لوله گالوانیزه سرد یکی از انواع لوله گالوانیزه است که مزایای مختلفی دارد. این لوله ها به راحتی قابل فرم دهی هستند. تولید کننده لوله گالوانیزه برق توسط یک دستگاه مخصوص این لوله ها را برش داده و به لوله های متری تبدیل می کند.پس از گذشتن از مرحله بسته بندی، لوله های گالوانیزه برق آماده فروش و عرضه به بازار می شوند.

لوله های سیاه طی مرحله آبکاری حدود 50 الی 60 واحد میکرون لایه پوششی و داخلی به آن اضافه شده و لوله را به لوله های گرم تبدیل می کند.

لوله فولادی سیاه

لوله فولادی سیاه

یکی از انواع لوله گالوانیزه، لوله فولادی سیاه نام دارد که به واسطه ی لایه رنگی که روی آن کشیده شده است، در مقابل زنگ زدگی مقاومت می نماید. این امر باعث می شود تا از دوام بالایی برخوردار باشد و از آن برای بخش های داخلی ساختمان و داخل بتن ها استفاده می شود. این لوله ها برای محل هایی که دارای ارتباط مستقیم با زمین هستند و یا در مکان هایی که نفوذ عوامل زنگ زدگی و خوردگی فلز در آن زیاد باشد، به کار برده نمی شوند.

تولید کننده لوله گالوانیزه سرد

تولید کننده لوله گالوانیزه سرد ، در تولید لوله گالوانیزه سرد یا فابریک از فلز استفاده می شود . برای گالوانیزه کردن این لوله ها، آن ها را با الکترولیت به صورت برقی پوشش‌ دهی می‌ کنند. در نتیجه لوله فولادی دارای خاصیت زنگ زدگی نیستند و کاربرد آنها در مناطق سرپوشیده در قسمت‌های داخلی سازه می باشد. استفاده از لوله گالوانیزه سرد، برای مکان هایی که مرطوب باشد و یا برای محیط های خارجی، مجاز نیست.

برای آبکاری لوله گالوانیزه سرد از دمای پایین استفاده می شود. از این رو اگر هیچ گونه رطوبتی به این لوله ها نرسد، دارای طول عمر حدود ۵ سال یا بیشتر هستند.

تولید کننده لوله گالوانیزه گرم

تولید کننده لوله گالوانیزه گرم ، لوله گالوانیزه گرم یا لوله گالوانیزه عمقی را با استفاده از روش غوطه وری در روی مذاب یا کادمیوم گالوانیزه می‌کنند که در حقیقت قسمت های درونی و بیرونی این لوله آبکاری می شود. این لوله ها در مقابل زنگ زدگی و خوردگی از دوام بالایی برخوردار هستند و آن ها را می توان برای مکان هایی که دارای رطوبت بالا هستند، به کار برد. همچنین در مناطق روباز و فضای خارجی، امکان استفاده از این سازه ها وجود دارد و از آنجایی که آبکاری این لوله ها در کوره انجام می شود، به هیچ عنوان رطوبت را به خود جذب نمی کنند و در مقایسه با لوله گالوانیزه سرد از دوام بالاتری برخوردار هستند.

لوله گالوانیزه ضد انفجار

یکی دیگر از انواع لوله گالوانیزه ، لوله فولادی بدون درز و ضد انفجار است که برای لوله کشی مناطقی که امکان انفجار و آسیب فیزیکی در آن وجود دارد، استفاده می‌شوند. لوله های گالوانیزه برق را در شاخه ‌های3 متری تولید می‌کنند و اگر مشتریان به متراژ بالاتری نیاز داشته باشند، باید انواع متعلقات و اتصالات فولادی به کار برده شوند. انواع اتصالات لوله فولادی در لوله گالوانیزه عبارتند از :

  • انواع بوشن
  • بست انتهایی
  • سه راهی درب دار
  • براس بوشن
  • سرلوله پلاستیکی
  • زانویی ساده
  • سه راهی ساده

لوله های فولادی برق، دارای قطرهای مختلفی مثل 13.5، 16،21 و 36 میلی متر هستند که هر یک از این لوله های برق را مشتریان با در نظر گرفتن نیاز خود و همچنین با توجه به حجم سیم ها و کابل های عبوری انتخاب می کنند.

تولید کننده لوله برق فولادی

لوله گالوانیزه یا لوله فولادی، یکی از انواع لوله برق است که در کارخانه های تولید کننده لوله برق ساخته می شود. از این لوله ها برای حفاظت و نگهداری از کابل های برق در مسیر سیم کشی استفاده می شود. کاربرد این لوله ها در ساختمان های صنعتی می باشد و از دستگاه خم کن می توان برای فرم دهی این لوله ها استفاده کرد و آن را در مکان‌های مختلفی جهت عبور سیم برق به کار برد.

این لوله ها از دوام بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردار هستند و گرد و خاک را به خود جذب نخواهند کرد. تولید کننده های لوله فولادی برق، این لوله ها را در دو نوع گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید کرده و سپس آن را روانه بازار می کنند. برای محافظت از سیم ها در برابر عوامل خارجی، از لوله گالوانیزه استفاده می شود و درون و بیرون آن را از طریق گالوانیزه پوشش دهی می کنند‌. معمولا لوله های فولادی برق برای استفاده های روکار به کار برده می‌شوند.

تولید کننده لوله گالوانیزه ، آن را در انواع مختلفی به بازار عرضه می کند. این لوله ها از ظرفیت‌های متعددی برخوردار بوده و امکان عبور سیم های برق با ظرفیت‌های مختلف از میان آن ها وجود دارد. لوله های فولادی گالوانیزه برای مصارفی مثل ساختمان‌های مسکونی، بیمارستان ها، مدارس، ساختمان های تجاری، مساجد و … به کار برده می‌ شوند.

فروش لوله گالوانیزه برق

فروش لوله گالوانیزه برق ، در زمینه تولید و فروش انواع لوله گالوانیزه برق ، مجموعه های گوناگونی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند که از سابقه درخشانی در این زمینه برخوردار می باشند. در این مراکز فروش و عرضه انواع لوله گالوانیزه برق ، با ارائه خدمات به مشتریان صورت می گیرد. همچنین این مراکز، فروش لوله گالوانیزه برق را به سراسر کشور انجام می دهند. برای خرید لوله گالوانیزه برق ، باید با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه اقدام کرد.

در صورتی که شما دارای اطلاعات کافی در مورد فروش لوله گالوانیزه برق باشید، برای خرید این لوله، از بودجه خود استفاده درستی خواهید کرد. موضوع کیفیت از موارد بسیار مهم در فروش لوله گالوانیزه برق است. اگر لوله گالوانیزه دارای کیفیت مناسب باشد، موجب رضایتمندی بیشتر مشتریان و جلب توجه آن ها می شود.

کیفیت، یکی از موارد مهم است که موجب رونق بخشیدن به کسب و کار و فروش لوله گالوانیزه برق می‌شود. برای دوام آوردن در بازار فروش لوله گالوانیزه برق و سبقت گرفتن از رقبا، باید به کیفیت توجه زیادی کرد. در نتیجه در بسیاری از مراکز، فروش لوله گالوانیزه برق با شرایط اختصاصی برای خریداران انجام می شود تا متریال خریداری شده از استانداردهای لازم در ساخت برخوردار بوده و دارای روند تولید نرمالی باشد.

فروش لوله گالوانیزه برق ، در کارخانه ها پس از تکمیل مراحل آبکاری هر شاخه لوله گالوانیزه برق به طور جداگانه توسط دمش بخار، سطح مواد روی لوله به صورت کاملا یک دست درمی آید تا زیبایی و ظاهر این لوله ها را برای فروش آماده سازد.

در پایان کار قسمت هایی که برآمدگی داشته باشد توسط یک برس مخصوص ساییده می شود و به مرحله کنترل کیفیت سپرده می شود. در کنترل کیفیت نقاط کوچکی که فاقد مواد هستند توسط اسپری زینک پوشیده می شوند.

برای خرید و یا اطلاع از قیمت فروش لوله گالوانیزه برق به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و با کارشناسان ما همراه باشید.

فروش لوله گالوانیزه برق با هدف حفاظت از رشته های کابل در دیوار و یا سقف مورد استفاده قرار می گیرد. با خرید این لوله ها می توانید از قابلیت تعویض راحت آن ها بهره مند شوید.

دیدگاه‌ها 2

  1. […] آماده سای انتقال داده می شوند تا برای جذب فلز روی و گالوانیزاسیون آماده […]

  2. abbas 2021/01/11 at 12:32 - Reply

    فروش لوله گالوانیزه برق از سایت پتروگرایش

دیگاه خود را ارسال کنید.