شماره تماس: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲|info@loolehbargh.com

آگوست 17, 2022

لوله برق مشکی
By منتشر شده در 2022/08/17دسته بندی0 CommentsTags: ,

لوله فولادی سیاه برق چیست؟

لوله برق مشکی به دلیل مزایایی که دارد بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. لوله استیل مشکی برقی در واقع یک لوله استیل مشکی بدون هیچ لایه روی یا رنگ روی سطح آن است. رنگ مشکی این لوله به دلیل اکسید آهنی است که در فرآیند ساخت آن ایجاد می شود. این لوله در جاهایی به لوله برق مشکی یا لوله فولادی مشکی نیز معروف است. اگر بخواهیم تعریف ساده و مختصری از لوله استیل مشکی داشته باشیم باید بگوییم که لوله مشکی نوعی لوله فولادی است که مراحل گالوانیزه شدن را طی نکرده است و به دلیل تغییرات ایجاد شده نام آن را لوله سیاه می نامند. توسط اکسید آهن از این نوع لوله ها در شرایطی استفاده می شود که نیازی به لوله های گالوانیزه نباشد.

لوله فولادی سیاه برق

این نوع لوله فولادی به وسیله یک لایه رنگ مشکی که روی آن پاشیده می شود، در برابر زنگ زدگی مقاوم شده و می تواند در بخش های داخلی ساختمان و در نقاطی که رطوبت زیاد نیست، مورد استفاده قرار گیرد.

البته باید توجه نمایید که استفاده از لوله های فولادی برق مشکی در محل هایی که در ارتباط مستقیم با زمین باشند و یا در جاهایی که نفوذ عوامل زنگ زدگی و خوردگی فلز شدید است مجاز نخواهد بود.

لوله فولادی برق مشکی

این نوع لوله فولادی برق، که عمدتا به وسیله رنگ زنگ زدگی مقاوم میشود، را میتوان در فضای داخلی بناها، در بتن، مورد استفاده قرار داد.

کاربرد این قبیل لوله فولادی برق در ارتباط مستقیم با زمین، و یا در جاهایی که در برابر نفوذ عوامل رنگ زدگی وخوردگی شدید است مجاز نخواهد بود.

این لوله های در سایزهای PG42 , PG36 , PG29 , PG21 , PG16 , PG13.5 , PG11 با برندهای خاور، منصوریان، ساوه، آرین و ضخامت های قابل خم و درجه یک موجود می باشد.

لوله فولادی برق مشکی یا سیاه

لوله فولادی برق مشکی (Black electric pipe) یکی از انواع لوله های برق می باشد.

این نوع لوله با استفاده از ورق سیاه تولید گردیده و این لوله دارای سایزهای pg11 الی pg48 اینچ میباشد.

از مزایای لوله برق فولادی مشکی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت مناسب نسبت به سایر محصولات مشابه ( لوله های برق فولادی گرم و سرد )

اتصالات آسان و در دسترس ( بوشن فولادی مشکی و ….. )

طول مناسب ۳ متری جهت حمل و نقل آسان و نصب راحت

لوله فولادی برق گالوانیزه

در کارخانه های آبکاری پیشرفته پس از تکمیل مراحل آبکاری هر شاخه لوله فولادی برق گالوانیزه به طور جداگانه با استفاده از سیستم دمش بخار یا دمش هوا سطح مواد روی لوله به صورت یک دست در می آید تا از نظر ظاهری قابل قبول و زیبایی داشته باشد.

در پایان کار قسمت هایی که برآمدگی داشته باشد با استفاده از برس  سابیده می شود و در بخش پایانی کنترل کیفیت نقاطی که کوچک که فاقد مواد است با استفاده از اسپری زینک پوشش داده می شود.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

📌 مطالب پیشنهادی :

دیگاه خود را ارسال کنید.

Go to Top