خرید پروفیل زد

قیمت پروفیل زد

قیمت پروفیل به ضخامت و سایر ویژگی ‌های آن بستگی دارد. همچنین به علت نوسانات در بازار آهن ارائه یک قیمت مشخص برای آن مقدور نیست و باید به صورت روزانه بررسی شود.

قیمت پروفیل زد

جهت اطلاع از قیمت روز پروفیل زد 18 می ‌توانید به  سایت آهن شهر مراجعه فرمایید. شرکت آهن شهر  نمایندگی فروش پروفیل زد در تهران را بر عهده دارد. شما می توانید قیمت انواع مختلفی از آهن آلات را در این سایت به صورت لحظه ای دنبال کنید. با عضو شدن در کانال تلگرامی آهن شهر روزانه می توانید از قیمت روز مقاطع فولادی مختلف مطلع شوید.

خرید پروفیل زد

پروفیل زد یکی از پرکاربردترین محصولات است که در سوله سازی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در خرید پروفیل زد و سایر مقاطع فولادی رعایت نکات خرید بسیار مهم است. اگر قصد خرید این محصول را دارید، می توانید به سایت معتبر آهن شهر مراجعه کنید و با مسئولین فروش این شرکت در ارتباط باشید. این شرکت مستقر در استان تهران می ‌باشد و بیش از دو دهه تجربه در زمینه فروش پروفیل z و سایر مقاطع فولادی را داراست. این شرکت یکی از بهترین انتخاب ‌ها جهت خرید زد از تهران به شمار می رود. اگر در پروژه ‌های عمرانی خود به این محصول نیاز دارید، می توانید از آهن شهر این محصول را با بهترین قیمت تهیه نمایید. شرکت آهن شهر بهترین قیمت پرو فیل زد و خدمات پس از فروش را ارائه می‌کند.

 

مشخصات فنی پروفیل زد 18

ابعاد استاندارد این محصول شامل 16 ، 18 ، 20 و 22 در بازار موجود است. ضخامت پرو فیل زد 18 از 2  الی 3 می ‌باشد و در طول‌ های 4 ، 6 ، 7 و بلندتر تولید می‌ شوند.

 

 

آیا امکان سفارش پروفیل زد (Z) با نقشه‌های سوراخکاری از طریق آهن شهر وجود دارد؟

بله کارشناسان مجرب آهن شهر ، تمامی مشاوره‌ها در مورد پانچ و سوراخکاری پروفیل زد را در اختیار مشتری قرار خواهند داد و با توجه به زمینه استفاده مشتری، طبق نقشه درخواستی، تولید صورت خواهد گرفت ☎️ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

آیا امکان سفارش پروفیل زد در ابعاد و طول های خاص از آهن شهر وجود دارد ؟

بله . به دلیل تولیدی بودن کالای زد، قابلیت سفارش گذاری در ابعاد و طول های خاص وجود دارد .

 

📌 مطالب پیشنهادی :

دیگاه خود را ارسال کنید.