قیمت لوله گالوانیزه سرد پی جی
By منتشر شده در 2020/12/12دسته بندی0 Comments

لوله گالوانیزه سرد پی جی

لوله گالوانیزه سرد پی جی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند و دارای استحکام بالایی هستند، اما از نکات منفی که باید اشاره کرد این است که از لوله گالوانیزه pg سرد باید محافظت شود، زیرا در غیر این صورت در برابر رطوبت اثرات منفی از خود به جی می گذارد.

یکی از راه ها برای جلوگیری از زنگ زدگی و از تخریب لوله گالوانیزه سرد این است که تمام درزهای لوله را توسط دستگاه های مخصوص به هم جوش دهند. پس از انجام مرحله جوش دادن لوله را در فلز روی مذاب فرو می برند و یا توسط یک فرآیند شیمایی آبکاری روی را به بدنه آن اضافه می کنند، این فرایند را گالوانیزه کردن می گویند.

روی به عنوان یک لایه محافظ روی بدنه لوله فولادی قرار می گیرد و از خوردگی لوله گالوانیزه سرد پی جی جلوگیری می کند.

لوله گالوانیزه سرد pg از پرمصرف ترین  و  معمول ترین در بین سایر لوله های برق فلزی می باشد که در محیط داخلی مثلا داخل دیوار زیر گچ استفاده می شود.

لوله سپند

قیمت لوله گالوانیزه سرد پی جی

قیمت لوله گالوانیزه سرد پی جی ، این مدل از لوله ها بسیار پرمصرف و مقرون به صرفه هستند که برای کاربرد های داخلی استفاده می شوند. از کاربرد های آن می توان به عبور کابل های برق، شبکه، سیستم های امنیتی و نصب در محیط های داخلی می باشد.

قیمت لوله گالوانیزه سرد pg به دلیلی نوسانات قیمت دلار متغیر می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز لوله گالوانیزه سرد پی جی با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعاتی که کارشناسان ما در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید.

فروش لوله گالوانیزه سرد پی جی

فروش لوله گالوانیزه سرد پی جی ، شما می توانید با خرید این لوله ها از مزایای مختلف آن بهره مند شوید که به شرح زیر می باشند:

  1. قیمت فروش مناسب لوله گالوانیزه سرد پی جی از سایر محصولات مشابه با آن مقرون به صرفه تر می باشد.
  2. پس از فروش لوله گالوانیزه سر pg بسیاری از مشتریان از نصب و اتصال آسان آن ها یاد می کنند.
  3. طول مناسب 3 متری از دیگر مزیت هایی است که در حمل و نقل آسان و نصب راحت تاثیر گذار است.

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه سرد پی جی با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

دیگاه خود را ارسال کنید.