قیمت لوله گالوانیزه سرد پی جی 16
By منتشر شده در 2020/12/17دسته بندی1 Comment

لوله گالوانیزه سرد پی جی 16 ، لوله های گالوانیزه سرد فولادی بسیار مقرون به صرفه هستند. اما باید از لوله های گالوانیزه سرد پی جی محافظت شود تا رطوبت قادر به تاثیر گذاری منفی بر آن نباشد. برای جلوگیری از زنگ زدگی و از تخریب لوله فولادی این است که به وسیله دستگاه های جوش درزها را به هم جوش دهند و بعد لوله را در فلز مذاب فرو ببرند و یا به کمک یک فرآیند شیمیایی آبکاری دیگر روی به بدنه آن اضافه می کنند.

روی به عنوان یک لایه محافظ عمل می کند و بر روی فولاد قرار می گیرد و همینطور از خوردگی هسته لوله محافظت می کند و طول عمر لوله را افزایش می دهد.

از دیگر ویژگی های لوله گالوانیزه پی جی 16 رسانا نبودن آن است. این مدل از لوله گالوانیزه که از پرمصرف ترین لوله های برق فلزی می باشد، قابل استفاده در محیط های داخلی مانند داخل گچ دیوار است.

لوله سپند

لوله گالوانیزه سرد پی جی 16

لوله گالوانیزه سرد pg 16 ، به روش تولید از ورق گالوانیزه سرد به دست می آید، که یکی از لوله های مقرون به صرفه و پرمصرف می باشد و استفاده از آن در محیط های داخلی رایج است.

از کاربرد های لوله گالوانیزه سرد pg 16 عبور کابل های برق و شبکه و سیستم های امنیتی و نصب در محیط های داخلی است.

لوله گالوانیزه سرد pg 16 بر اساس استاندارد های ISO و BS تولید می گردد.

قیمت لوله گالوانیزه سرد pg 16

لوله گالوانیزه سرد pg 16 ، بسیار مقرون به صرفه می باشد. علاوه براینکه قیمت لوله گالوانیزه سرد pg 16 برای مصرف کنندگان مناسب است، اتصال و نصب این لوله ها نیز آسان بوده و به دلیل اندازه مناسب برای حمل و نقل نیز مشکلی به وجود نمی آورند.

قیمت لوله گالوانیزه سرد pg 16 به دلیل نوسانات ارز و بازار نیز متغیر می باشد. برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه سرد pg 16 با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ما شما را از قیمت دقیق لوله گالوانیزه سرد pg 16 آگاه کنند.

برای خرید و اطلاع از لوله گالوانیزه سرد پی جی 16 با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

One Comment

  1. […] قصد خرید لوله مانیسان رده 40 را دارید می توانید به مرکز خرید لوله مانیسمان رده 40 […]

دیگاه خود را ارسال کنید.