شماره تماس: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲|info@loolehbargh.com

قیمت لوله برق

ژوئن 14, 2022

قیمت لوله برق

قیمت فروش لوله برق – انواع لوله برق خرطومی و…

یکی از تجهیزات کاربردی که در تاسیسات ساختمانی به کار برده می شود، لوله برق می باشد. لوله های برق از آنجایی که دارای انواع مختلفی هستند و با قیمت‌های مختلفی نیز به فروش می‌رسند.

قیمت لوله برق با توجه به انواع مختلف آن و همچنین نوع لوله pvc، لوله نسوز لوله خم سرد یا خم گرم و همچنین با در نظر گرفتن برند کارخانه ای که آن را تولید کرده است، متفاوت خواهد بود. در صورتی که قصد دارید انواع لوله برق در سایز جنس و برندهای مختلف را تولید تهیه کنید، از طریق مراجعه به سایت های معتبر می توانید این لوله ها را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

در این مقاله شما را با انواع لوله های برق و قیمت لوله برق آشنا می کنیم.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

 

جنس بدنه لوله‌های برق چیست؟

این محصولات معمولاً با جنس بدنه پی وی سی، یو پی وی سی و فلزی طراحی و تولید می‌شوند.

لوله برق چیست؟

در دیواره‌ یا کف ساختمان از طریق اتصالات، لوله‌هایی قرار می‌دهند که سیم‌های رسانای برق را پوشش می‌دهد. این لوله برای جلوگیری از صدمات ناشی از برخورد برق با انسان، نظم دادن به کابل و سیم‌کشی‌های ساختمان و جلوگیری از آسیب به هادی برق به کار می‌رود. این لوله را در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، ورزشی و… می‌بینید.

همان گونه که همه ما می دانیم برای انجام دادن سیم کشی برق بدون استفاده از لوله های مخصوص این کار امکان‌پذیر نیست. زیرا موجب احتمال بروز آتش سوزی در ساختمان می شود. با توجه به اینکه نوع لوله های برق متفاوت می باشد سایز آن ها نیز متفاوت است. به عنوان مثال لوله های فولادی معمولاً سه متری می باشند و با وجودی که برای لوله های پلی آمید و پی وی سی ابعاد هر شاخه ۶ متر خواهد بود.

در تعریف لوله برق باید گفت که در دیوار یا کف ساختمان با استفاده از اتصالات لوله هایی به کار برده می‌شود که سیم های رسانای برق را پوشش خواهند داد. این لوله ها جهت جلوگیری از صدمات ناشی از برخورد برق با انسان و همچنین نظم دادن به کابل و سیم کشی های ساختمان و پیشگیری از صدمه رسیدن به هادی برق به کار برده می شوند.

در ساختمان های مسکونی، تجاری، ورزشی و غیره از لوله های برق استفاده می شود. لوله های برق دارای انواع مختلفی هستند. پیش از بررسی قیمت لوله برق انواع آن را برای شما معرفی می کنیم. این لوله ها با مواد گوناگونی تولید می شوند و در بازار دارای انواع مختلفی هستند.

انواع لوله برق

لوله برق فولادی

لوله برق فولادی به دو صورت روکار و توکار به کار برده می شود. لوله های برق فولادی در مقابل ضربه بسیار مقاوم بوده و گرد و غبار را به خود جذب نخواهند کرد. از طریق خم کردن این لوله ها با استفاده از دستگاه می توان آن ها را در بخش‌های مختلف به کار برد. این لوله ها دارای مقاومت فشاری بسیار بالایی بوده و از این رو در مقابل خوردگی از خود مقاومت زیادی نشان خواهند داد. لوله های فولادی در برابر زنگ زدگی چندان مقاوم نیستند. در مقایسه با دیگر لوله های برق محبوبیت لوله های فولادی بسیار بیشتر می باشد.‌

لوله برق پلی اتیلن

نوع دیگری از لوله های برق لوله های پلاستیکی نرم می باشند که از لوله های خرطومی محکم تر بوده و نسبت به لوله های پی وی سی نرم تر می باشند. این لوله ها در مقایسه با دیگر لوله های پی وی سی دارای قیمت بیشتری هستند.

لوله های برق پلی اتیلن از رایج ترین انواع لوله برق و شمار می‌آید که ساختار آن ها از نوع پلاستیک نرم می‌باشد. این لوله ها دارای خصوصیات زیر می باشند:

  • بالا بودن سرعت اتصال بصورت جوشی و دنده ای در این نوع لوله
  • وزن سبک و قابلیت نصب آسان
  • عایقی مناسب جهت کابل برق
  • دوام و استحکام بسیار بال

قیمت لوله فلزی برق

لوله گالوانیزه برق

لوله گالوانیزه برق ، نوع دیگری از لوله های برق لوله های برق گالوانیزه می باشند که دارای دو نوع گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم بوده که دارای پوششی از روی و کادمیم می باشد. این لوله ها در برابر زنگ زدگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند. همچنین لوله های برق گالوانیزه به صورت توکار و در زیر اندود گچی به کار برده خواهند شد.

لوله گالوانیزه گرم

لوله گالوانیزه گرم ، از لوله های گالوانیزه شده بیشتر در مناطقی که سر باز هستند و همچنین فضای بیرونی سازه ها استفاده خواهد شد. این نوع از لوله های برق را در کوره های مخصوص آبکاری می‌کنند و برای مناطق مرطوب خارجی لوله ها هیچ نوع رطوبتی را به خود جذب نخواهند کرد.

لوله های برق گالوانیزه به علت داشتن پوشش گالوانیزه از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند و در صنعت به ویژه برای عبور تجهیزات برق در کارخانه و کارگاه ها استفاده از این لوله ها کاربرد زیادی دارد. لوله های برق گالوانیزه از تحمل فشار بالایی برخوردار بوده و در برابر ضربه مقاوم می باشند. در بخش هایی از ساختمان که به محافظت بیشتر از کابل و سیم کشی ها نیاز باشد، از این نوع لوله ها استفاده می شود و آن را به صورت روکار و تو کار به کار می برند.

لوله های گالوانیزه را می توان با استفاده از دستگاه خم کن، خم کرده و به آن ها فرم دلخواه را داد. این دسته از لوله های برق به روش گالوانیزاسیون گرم کاری می شوند. جهت گالوانیزه شدن این لوله ها آن ها را به روش غوطه وری در وان مذاب روی گذاشته به گونه‌ای که پوشش روی در تمامی قسمت های بیرون و داخل لوله ها به کار رفته و این پوشش از زنگ زدگی و خوردگی لوله ها محافظت خواهد کرد.

بنابراین استفاده از این نوع از لوله های برق در محیط های مرطوب گزینه مناسبی می باشد.

لوله گالوانیزه سرد

لوله گالوانیزه سرد ، این مدل از لوله ها با نام فابریک نیز شناخته می شوند و جنس آن ها معمولا از فلز می‌باشد. از این نوع لوله ها برای مناطق سرپوشیده و فضای داخلی سازه ها استفاده می شود. با در نظر گرفتن اینکه این نوع لوله های به صورت فابریک هستند، در مناطق مرطوب و خارجی امکان زنگ زدن آن ها نیز وجود خواهد داشت.

لوله برق خرطومی

لوله برق خرطومی ، لوله های برق خرطومی دارای دو نوع پلاستیکی و فلزی می باشند. این نوع لوله های پلاستیکی از جنس pvc ساخته می شوند و دارای انعطاف پذیری بسیار بالا و همچنین استقامت بسیار کمی هستند. لوله های خرطومی فلزی و قابلیت انعطاف پذیری داشته و به صورت روکار به کار برده می شوند.

قیمت لوله گالوانیزه سرد

قیمت لوله گالوانیزه سرد

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

لوله برق پلی آمید

تقریباً می‌توان گفت در بیشتر از نیمی از ساختمان ها از لوله های برق پلی آمید استفاده می‌شود. این لوله های نرم پلاستیکی دارای وزن سبک و قابل انعطافی هستند و در مقایسه با دیگر انواع لوله های برق از قیمت کمتری برخوردار بوده و کم هزینه تر هستند. ولی یکی از نکاتی که لازم است در مورد این لوله ها بدانید این است که شعله ور بوده و قابلیت اشتعال پذیری دارند، از این رو از استفاده این لوله ها در بسیاری

از تاسیسات جلوگیری شده است. ویژگی های لوله های برق پلی آمید عبارتند از :

  • مقاومت در برابر ضربه
  • مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و سایش
  • انعطاف پذیری بالا و عدم ایجاد ترک خوردگی

لوله برق پی وی سی

یکی دیگر از انواع لوله های برق پلاستیکی سخت که جهت استفاده در سقف های بتنی بسیار مناسب می باشند، لوله های برق پی وی سی هستند. با وجودی که این لوله ها ضربه پذیر بوده و در مقابل حرارت مقاوم نیستند، ولی مقاومت این لوله ها در برابر مواد شیمیایی، اکسید و ضد زنگ بودن و همچنین عایق پذیری آن ها موجب شده است تا این لوله ها برای استفاده بسیار محبوب باشند. از جمله ویژگی های خوبی که سبب محبوبیت این لوله‌ها شده است، قیمت ارزان تر آن ها می باشد.

اتصالات لوله های برق

برای به وجود آوردن انشعاب و خم در لوله ها و اتصالات دادن آن ها لازم است که با در نظر گرفتن نوع لوله و قطر آن تعیین خواهد شد. از جمله مهم ترین اتصالات لوله برق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصالات دردار
  • جعبه تقسیم
  • درپوش
  • بوشن
  • تبدیل
  • زانویی
  • اتصالات پی وی سی

قیمت لوله برق

قیمت لوله برق، با توجه به تغییر دلار قیمت لوله برق به صورت روزانه تغییر می‌کند. قیمت لوله برق با در نظر گرفتن نوع آن یعنی با توجه به این که از نوع لوله پی وی سی، گالوانیزه، آهنی، پلی آمید یا پلی اتیلن باشد دارای قیمت متفاوتی خواهد بود. برند کارخانه ای که این لوله را تولید کرده است و همچنین سایز لوله ها روی قیمت لوله برق نیز تأثیر بسیار زیادی می گذارد. شما می توانید برای مشاهده قیمت به روز انواع لوله برق وارد سایت های فروش این لوله ها شوید و قیمت روز لوله برق را مشاهده کنید.

عوامل تاثیرگذار روی قیمت لوله برق

روی قیمت لوله برق عوامل بسیار زیادی تأثیرگذار هستند. در صورتی که شما قصد دارید لوله برق خریداری کنید در بازار با قیمت های مختلفی روبرو خواهید شد. پیش از خرید لوله برق بهتر است با عوامل تاثیرگذار روی قیمت آن ها آشنا شوید. این عوامل عبارتند از:

  • مواد اولیه به کار رفته در لوله
  • نوسانات دلار
  • لیست قیمت لوله برق
  • قطر و اندازه لوله

خرید آنلاین لوله برق

خرید آنلاین لوله برق ، در فروشگاه اینترنتی آنلاین می توان انواع بهترین و با کیفیت ترین لوله های برق را مشاهده کرد و با در نظر گرفتن قیمت این لوله ها برای خرید آن ها اقدام کرد. خرید اینترنتی لوله برق برای مشتریان این امکان را ایجاد می‌کند که بدون نیاز به صرف انرژی و زمان بتوانند بدون رفت ‌و آمد و از طریق چند کلیک ساده لوله برق مورد نظر خود را انتخاب کرده و با مقایسه قیمت آن با دیگر فروشندگان با خیال راحت این لوله را خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرند.

فروش لوله برق

فروش لوله برق ، امروزه بسیار از تولید کنندگان لوله برق برای فروش لوله برق از روش های نوین و آنلاین استفاده می کنند. فروش آنلاین لوله برق مزایای متفاوتی دارد از جمله:  صرفه جویی در وقت و هزینه.

تصور کنید برای خرید لوله برق وقت زیادی را صرف کنید و در آخر به نتیجه ای نرسید. اما از طریق خرید آنلاین لوله برق شمت به راحتی می توانید با شرکت های متفوتی در تماس باشید و از بین آن ها بهترین تولید کننده لوله برق را انتخاب کرده و بدون مصرف وقت و انرژی به راحتی خرید کنید.

فروش لوله برق همواره با مشکلاتی مواجه بوده است. یکی از این مشکلات، انتقال لوله برق به شهرهای مختلف است. به همین دلیل مصرف کنندگان لوله برق برای جلوگیری از بالا رفتن هزینه ها، سعی دارند تا از شرکت های تولید کننده لوله برق شهر خود خرید کنند و از برخی تولیدهای با کیفیت دور می مانند. با به وجود آمدن زمینه های لازم برای فروش لوله برق به صورت آنلاین، مصرف کنندگان به راحتی می توانند با کیفیت ترین لوله ها را انتخاب نمایند.

تاثیر شرایط محیطی در انتخاب جنس لوله برق

در رابطه با این سوال که شرایط محیطی می‌تواند در انتخاب جنس لوله برق تأثیرگذار باشد، باید گفت که بله در محیط‌های گرم و مرطوب لازم است از لوله های فولادی و pvc استفاده شود. با وجودی که در مکان هایی که دارای آب و هوای معمولی هستند، نوع لوله و آب و هوا ارتباط چندانی با یکدیگر نخواهند داشت.

لوله های برق نسوز

از آنجایی که همه لوله های برق نسوز نیستند، در صورتی که می خواهید لوله برق نسوز تهیه کنید، بهتر است که نوع لوله pvc و upvc انتخاب کنید. این لوله ها از نوع نسوز می باشند که در در برابر شعله و حرارت دارای مقاومت بسیار خوبی هستند.

مزایای استفاده از لوله برق در ساختمان

در سیستم برق ساختمان انواع مختلف سیم ها و کابل ها به کار برده می شوند که به علت رسانا بودن می‌تواند موجب بروز حوادث غیرمترقبه شود. بنابراین لازم است که از لوله های برق در سیستم برق ساختمان استفاده شود.‌این لوله ها دارای مزایای زیر می باشند:
محافظت از این سیم ها و کابل ها
جلوگیری از بروز هرگونه حادثه ای
افزایش دوام سیم کشی

مراحل لوله کشی برق ساختمان

با توجه به ضرورت و اهمیت حفاظت از سیم کشی ساختمان در برابر حوادث، این عملیات مستلزم رعایت اصول و استانداردهایی خاص و کاربرد تجهیزاتی تخصصی در این زمینه است.

با توجه به اهمیت و ضرورتی که حفاظت سیم کشی ساختمان در مقابل حوادث دارد، این عملیات لازم است با رعایت اصول و استانداردهای خاص و با کاربرد تجهیزات تخصصی در این زمینه صورت گیرد. لوله کشی برق در واقع راهی برای ایمن کردن مسیرهای سیم و جلوگیری از تماس آن با مصالح ساختمانی است. لوله کشی برق ساختمان در طی مراحل مختلفی صورت می گیرد که این مراحل عبارتند از:

  • مرحله اول: زمان شروع به ساخت پروژه
  • مرحله دوم: هنگام تکمیل بخش های داخلی
  • مرحله سوم: بعد از اتمام کلیه مراحل داخلی ساختمان

قیمت لوله فلزی برق

قیمت لوله فلزی برق ، قیمت انواع لوله فلزی برق با توجه به نوع آن یعنی لوله پی وی سی، لوله نسوز یا لوله خم سرد بودن و همچنین با توجه به برند کارخانه تولیدی و سایز لوله متفاوت است. برای تهیه انواع لوله های برق در سایز، جنس و برندهای مختلف از جمله لوله برق سمنان، به عنوان یکی از برندهای مطرح لوله برق در بازار می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

برای اطلاع از قیمت لوله فلزی برق با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. قیمت لوله فلزی برق به دلیل نوسانات ارز متغیر می باشد. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت لوله فلزی برق با ما در ارتباط بوده و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای خرید لوله برق چه باید کرد؟

در صورتی که می خواهید برای پروژه ساختمانی خود انواع لوله برق را خریداری کنید، با مراجعه به فروشگاه های عرضه کننده این مواد و همچنین فروشگاه لوله و اتصالات می‌توان لوله مورد نظر خود را تهیه کرد‌ ولی ممکن است به نظر برسد که مثل دیگر اقلام خرید اینترنتی این مواد نیز از هر لحاظ به نفع مشتریان باشد.

به این صورت که با خرید اینترنتی در وقت و زمان مشتریان صرفه جویی شده و حمل متریال خریداری شده به صرفه تر صورت خواهد گرفت. فروشگاه های اینترنتی معتبر زیادی در زمینه عرضه لوله برق فعال می باشند که با مراجعه به آنها می توان تنوع در کالا و تناسب محصولات را مشاهده کرده و لوله برق مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کرد.

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ 02149986000 داخلی 100 تماس بگیرید

 

دیدگاه‌ها 6

  1. فریبرز خدامی 2020/12/09 at 19:58 - Reply

    سلام خسته نباشید قیمت لوله برق فولادی چطوری هست؟

    • سعید عاشوری 2020/12/10 at 00:02 - Reply

      سلام دوست گرامی برای اطلاع از قیمت روز لوله برق فولادی تماس بگیرید

  2. محمد 2020/12/09 at 20:48 - Reply

    شرکت برای نصب لوله برق هم اقدام میکنه؟

    • سعید عاشوری 2020/12/10 at 00:01 - Reply

      شرکت برای ارائه خدمات کامل لوله برق ها آماده خدمت رسانی است

    • علی 2020/12/22 at 22:14 - Reply

      سلام برای خرید لوله برق چکار کنم؟

      • سعید عاشوری 2020/12/24 at 10:23 - Reply

        برای خرید لوله برق به صفحه تماس با ما مراجعه کنیدو تماس بگیرید تا اطلاعات لازم به شما داده شود.

دیگاه خود را ارسال کنید.

Go to Top