وزن لوله گالوانیزه سپنتا
By منتشر شده در 2021/04/18دسته بندی0 Comments

مشخصات کلی لوله گالوانیزه سپنتا

لوله گالوانیزه سپنتا برای کارخانه ها و پروژه های ساختمانی دارای کاربرد زیادی می باشد. تولید این لوله در دو نوع سبک و سنگین صورت می‌گیرد و هر یک از انواع آن دارای کاربرد های مخصوص به خود در صنعت ساختمان می باشند.
لوله های گالوانیزه سپنتا که دارای پوشش روی می باشند، مطابق با استاندارد BS1387 وبین 50 تا 75 میکرون تولید می شوند و شامل دو دسته بندی سبک و سنگین هستند.

لوله گالوانیزه سپنتا معمولا دارای طول استاندارد ۶ متر هستند که بر اساس سفارش مشتری در متراژ های دیگری نیز عرضه می شوند. در لوله گالوانیزه آب گرم سپنتا آلیاژی خاص به کار رفته است که موجب شده این لوله از جمله مناسب ترین لوله ها برای انتقال آب مصرفی باشد.

نکات مهم در مورد لوله گالوانیزه سپنتا

لوله گالوانیزه سپنتا از برندهای معروف در زمینه لوله کشی و تاسیسات محسوب می شود که با استاندارد 3765 IS IRI تولید می شود. آزمون این لوله ها در تست هیدرواستاتیک تحت فشار ۵۰ بار و در مدت زمان ۱۰ ثانیه انجام می شود. لوله هایی که توسط شرکت سپنتا درز می شوند، همگی دارای گواهینامه تاییدیه کیفیت هستند.

وزن لوله گالوانیزه سپنتا

این لوله ها دارای ویژگی های مختلفی هستند که از جمله ویژگی های مهم آنها می‌توان به ضد خورندگی، مقاومت بالا در برابر فشار و فرسودگی اشاره کرد. لوله های گالوانیزه سبک سپنتا در حداقل سایز ۲.۱ و حداکثر ۴ اینچ تولید می شوند. همچنین حداقل وزن این لوله ‌ها ۳.۶ و حداکثر وزن آن ها ۹.۶۸ کیلوگرم است. لوله های گالوانیزه سنگین سپنتا نیز دارای سایز از ۲.۱ تا ۶ اینچ هستند و حداقل و حداکثر وزن ۳.۷ و ۲.۱۱۵ کیلوگرم می باشد.

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه سپنتا با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

دیگاه خود را ارسال کنید.