لوله برق

لوله گالوانیزه گرم پی جی 16

لوله گالوانیزه گرم پی جی 16

لوله چیست؟

لوله در حقیقت یک وسیله  به شکل تیوب توخالی می باشد که در بیشتر اوقات از آن برای منتقل کردن محصولات از جایی به جای دیگر استفاده می شود. محصولاتی را می توان با لوله انتقال داد که بتوان آن ها را جریان داد. محصولاتی شامل: مایعات، گازها، دوغاب، مواد جامد و… را دارا می باشد.

لوله گالوانیزه:

در صنعت آهن، روی فلزاتی را که در برابر خوردگی آسیب می بینند، یک پوشش از فلز بر روی آن ها قرار می گیرد. که از این پوشش برای محافظت از فلز در مقابل خوردگی و آسیب های وارده جلوگیری می کند. این عمل توسط گالوانیزاسیون انجام می شود. لوله های گالوانیزه دارای دو نوع هستند که عبارت است از: لوله گالوانیزه فولادی، لوله گالوانیزه آهنی

لوله گالوانیزه آهنی:

به شکل کلی در رنگ خاکستری و تیره هستند و بیشتر به دو مدل متوسط و سبک تقسیم بندی می گردند. لوله گالوانیزه از جنس آهن سفید نورد شده می باشد، لوله بار نیز به لوله گالوانیزه آهنی گفته می شود. در این مدل لوله ها  درزها توسط دستگاهی به یکدیگر وصل شده اند و به یکدیگر جوش داده می شوند و بعد از آن لوله را در فلز روی که به شکل مذاب به وجود آمده را فرو برده و تبدیل می نمایند.

لوله گالوانیزه فولادی:

لوله گالوانیزه فولادی به شکل کلی برای تهویه به کار می برند. از این لوله برای تخلیه ی فاضلاب ها نیز استفاده می شود. جنس گالوانیزه لوله فولادی از فولاد نرم تشکیل شده است.

لوله گالوانیزه گرم پی جی 16:

در روش گالوانیزه گرم لوله گالوانیزه را داخل وان مذاب روی غوطه ور شده و سپس این محصول تولید می گردد.

قیمت لوله گالوانیزه گرم پی جی 16:

لوله گالوانیزه گرم پی جی 16 در حقیقت از چند نوع لوله به وجود می آید و به علت ویژگی های خاصی که دارد گزینه ی مناسبی برای به کار بردن در بسیاری از موارد می باشد. قیمت لوله گالوانیزه گرم pg16 نسبت به دیگر مدل های لوله کمی بالاتر است و این به این خاطر است که این مدل لوله از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. لوله ها بسته به سایزشان قیمتشان متفاوت است، برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه گرم پی جی 16 می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمائید.

فروش لوله گالوانیزه گرم پی جی 16:

فروش لوله های گالوانیزه گرم پی جی 16 توسط افراد متخصص صورت می پذیرد. به طورکلی دسته بندی لوله از نظر گالوانیزاسیون به دو دسته تقسیم می شوند که عبارت است از: لوله گالوانیزه سرد، لوله گالوانیزه گرم.

برای اطلاع از نحوه فروش لوله گالوانیزه pg16 می توانید با شماره های درج شده در داخل سایت تماس بگیرید .

خروج از نسخه موبایل