لوله گالوانیزه گرم پی جی 13.5
By منتشر شده در 2020/12/07دسته بندیدیدگاه‌ها 4

لوله گالوانیزه گرم پی جی 13.5 ، لوله یک تیوب توخالی است که برای انتقال دادن محصولات مایع به کار برده می شود. از لوله برای فشار نیز استفاده می گردد. محصولاتی که با لوله انتقال  داده می شود شامل: سیال، گاز فاضلاب، پودرها، دانه های ریز و…. را برخوردار است.

قیمت لوله گالوانیزه گرم پی جی 13.5:

در سال های گذشته لوله ها در اندازه های دقیق قطر داخلی اندازه گیری می شدند. برای مثال: لوله ی 1 اینچ واقعا از قطر 1 اینچی برخوردار بود، اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش های تولید نمودن و اندازه های لوله ها با توجه به نوع کاربری ها تغییر یافت. تولید ها و از آنجایی که ضخامت ها بیشتر برای دیواره ها سازگار شدند. به همین خاطر لوله ها دیگر با نام اسمی به جای سایز واقعی نام گذاری گردید. البته قطر خارجی لوله ها به طور ثابت نگهداری شد. پس ضخامت دیواره دلیل تاثیر گذاری در سایز، و قطر خارجی به دلیل استاندارد نمودن اتصال ها به طور ثابت نگه داشته شدند.

سایز اسمی در واقع نامی می باشد که به دسته به خصوصی از لوله ها اتلاق می گردد. سایز اسمی  و قطر خارجی واقعی برای لوله های سایز 12 اینچ و حتی کمتر با یکدیگر فرق دارند و اما برای سایزهای 14 اینچ و بیشتر و دقیقا این دو مقدار با یکدیگر برابر هستند. قیمت لوله گالوانیزه گرم pg13.5 کمی با دیگر سایزهای لوله متفاوت می باشد. زیرا این سایز لوله برای کاربرد های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه گرم پی جی 13.5 می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

تمامی لوله ها در رنج بزرگی از سایز ها موجود هستند.

لوله سپند

فروش لوله گالوانیزه گرم pg 13.5:

قطعات لوله می توانند طبق سفارش ها از سایز های دیگری نیز برخوردار باشند. اما خیلی اقتصادی نمی باشد زیرا سایز ها در دسترس فرد نیست. بهترین و مناسب ترین راه این می باشد که از نزدیک ترین سایز ها به اندازه مورد احتیاج که متداول و اقتصادی باشد. بزرگترین سایزی که لوله ها دارا هستند از 14 به بالا می باشد. برای اطلاع از نحوه فروش لوله گالوانیزه گرم pg13.5 می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. فروش لوله گالوانیزه گرم پی جی 13.5 را از ما بخواهید.

دیدگاه‌ها 4

  1. رضا کریمی 2020/12/10 at 10:03 - Reply

    سلام وقت شما بخیر لوله گالوانیزه pg در چه سایز هایی موجود هست؟

    • سعید عاشوری 2020/12/10 at 16:54 - Reply

      سلام دوست عزیز اطلاعات خرید لوله گالوانیزه pg برای شما ایمیل شد

  2. محسن 2021/02/06 at 09:47 - Reply

    ببخشید می خواستم قیمت لوله گالوانیزه pg 13.5 را بدانم

    • لوله برق 2021/02/06 at 16:19 - Reply

      شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق وله گالوانیزه pg 13.5 با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیگاه خود را ارسال کنید.