لوله برق

قیمت فروش لوله گالوانیزه پی جی (pg)

لوله گالوانیزه pg

لوله گالوانیزه pg، طی سال های اخیر استفاده از لوله گالوانیزه پی جی پیشرفت بسیار زیادی کرده است. از لوله گالوانیره pg برای محافظت از کابل های برق استفاده می شود، که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد. لوله گالوانیزه پی جی در سایزها و اندازه های مختلف تولید می شوند و هر یک از شما عزیزان با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. لوله های برق انواع مختلفی دارند که یکی از انواع آن لوله گالوانیزه پی جی می باشد.

لوله گالوانیزه پوششی مناسب برای حفاظت از سیم های برق در برابر حیوانات موذی، اشیاء تیز، برق گرفتگی و… می باشد. دلیل نامگذاری لوله گالوانیزه نوع رزوه و گام های رزوه می باشد. لوله گالوانیزه pg با توجه به استانداردهای مختلفی تولید می شوند. لوله گالوانیزه پی جی از جنس فلز و با ضخامت و عمق بسیار کمی تولید می شود.

این لوله ها به دلیل ضخامت کمی که دارند قیمت مناسبی نیز دارند. لوله گالوانیزه پی جی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در لوله گالوانیزه پی جی ضخامت و وزن لوله ارتباط مستقیمی با هم دارند. اگر به اطلاعات بیشتری راجع به لوله گالوانیزه pg احتیاج دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

تولید کننده لوله گالوانیزه پی جی

تولیدکننده لوله گالوانیزه pg ، لوله گالوانیزه پی جی با توجه به کاربردی که در پوشش سیم ها و کابل های برق و عبور جریان برق از داخل آنها دارند در صنایع مختلف کاربردهای گسترده ای دارند. لوله گالوانیزه پی جی در اندازه های مختلف تولید می شوند. در ادامه چند نمونه از انواع لوله گالوانیزه pg در سایزهای مختلف را نام می بریم.

سایز های مختلف لوله گالوانیزه پی جی که در مرکز تولید کننده لوله گالوانیزه پی جی موجود می باشند شامل: لوله گالوانیزه پی جی با قطر 2 سانتی متر (لوله 13.5)، لوله با قطر 2.5 سانتی متر (لوله 16)، لوله با قطر 3 سانتی متر (لوله 21)، لوله با قطر 4 سانتی متر (لوله 29) و لوله با قطر 5 سانتی متر ( لوله 36) می باشد.

قطر لوله تاثیر مستقیم در قیمت آن دارد، هر چه قطر لوله کمتر باشد قیمت آن نیز کاهش می یابد. انواع لوله گالوانیزه در سایزهای مختلف در مرکز تولید کننده لوله گالوانیزه pg موجود می باشد. اگر قصد دارید لوله گالوانیزه پی جی در اندازه دلخواه خود را با پایین ترین قیمت تهیه کنید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

قیمت لوله گالوانیزه پی جی

قیمت لوله گالوانیزه pg ، لوله های گالوانیزه برای متصل شدن به یک دیگر نیاز به اتصالات لوله گالوانیزه پی جی دارند. اتصالات لوله گالوانیزه پی جی در تولید کننده لوله گالوانیزه پی جی با توجه به گام های رزوه تولید می شوند. اتصالات لوله گالوانیزه پی جی باید با اندازه ی لوله ی گالوانیزه پی جی متناسب باشند. در ادامه چند نمونه از اتصالات لوله گالوانیزه را نام می بریم و درباره ی کاربرد هر یک از آن ها صحبت خواهیم کرد.

هد بوشینگ: یکی از اتصالات لوله گالوانیزه پی جی هد بوشینگ می باشد. این قطعه کاربرد بسیار زیادی دارد. از هد بوشینگ برای متصل کردن خروجی و ورودی کابل های برق و جلوگیری از آسیب دیدن و اتصال کابل های برق استفاده می کنند.

زانویی لوله: یکی دیگر از اتصالات لوله گالوانیزه pg که برای تغییر مسیر سیستم های لوله کشی مورد استفاده قرار می گیرند زانویی لوله می باشد. زانویی لوله باعث انعطاف پذیری سیستم لوله کشی می شود. یکی از کاربردی ترین اتصالات لوله گالوانیزه pg زانویی لوله می باشد. زانویی ها در دو سایز 90 درجه و 45 درجه تولید می شوند.

زانویی دور دار: یکی از اتصالات لوله گالوانیزه پی جی زانویی دور دار می باشد که لوله های کاندوئیت را در مسیرهای زاویه دار به یکدیگر متصل می کند. زانویی دور دار در سایزهای مختلف در تولید کننده لوله گالوانیزه pg موجود می باشد. برای اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه پی جی و قیمت اتصالات لوله گالوانیزه پی جی به مرکز فروش لوله گالوانیزه پی جی مراجعه کنید. قیمت لوله گالوانیزه پی جی و انواع اتصالات لوله گالوانیزه مثل بست اسپیت لوله، براز بوش، سی چنل و… در فروش لوله گالوانیزه پی جی بسیار مناسب می باشد.

فروش لوله گالوانیزه پی جی

فروش لوله گالوانیزه pg ، از لوله گالوانیزه پی جی در مکان های مختلف استفاده می شود. همانطور که گفته شد کابل های برق از داخل لوله گالوانیزه پی جی عبور می کنند و در برابر گرد و غبار، زخمی شدن و هرگونه آسیب محافظت می شوند. علاوه بر محافظت، لوله گالوانیزه پی جی برای مرتب کردن و نظم دادن به کابل های برق کاربرد دارند.

لوله های گالوانیزه در ساختمان ها، پارکینگ منازل و پارکینگ های طبقاتی، کابل های آسانسور، ساختمان های اداری، پاساژها، پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد خرید لوله گالوانیزه پی جی را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

برای خرید و اطلاع از لوله گالوانیزه pg با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

خروج از نسخه موبایل