قیمت لوله گالوانیزه عمقی داغ
By منتشر شده در 2020/11/18دسته بندی1 Comment

لوله گالوانیزه عمقی داغ ، که به روش غوطه وری گالوانیزه تهیه و تولید می شود، این لوله ها با پوشش خود مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی ایجاد می کنند، که برای استفاده در مناطق مرطوب بسیار مناسب می باشد و این یکی از دلایلی است که لوله گالوانیزه داغ را به یکی از محبوب ترین لوله های برق تبدیل کرده است.

لوله گالوانیزه عمقی داغ

لوله گالوانیزه عمقی داغ ، برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی فلزات، پوششی از فلز روی را بر روی این لوله ها قرار می دهند، به این عمل گالوانیزاسیون می گویند. به طور دقیق تر باید بگوییم که این پوشش از لایه روی و ترکیباتی از آهن تشکیل شده است.

قیمت لوله گالوانیزه عمقی داغ

قیمت این لوله ها، به عواملی مانند: سایز لوله ها، اندازه آن ها و نوع این لوله ها بستگی دارد. یعنی لوله گالوانیزه فولادی ، لوله های برق گالوانیزه و … انواع مختلف لوله داغ را شامل می شود.

لازم به ذکر است که قیمت لوله گالوانیزه برق داغ مشکی، با لوله گالوانیزه بدون درز متفاوت می باشد.

برای اطلاع از قیمت خرید لوله گالوانیزه عمقی داغ ، بهتر است با کارشناسان شرکت در تماس باشید. زیرا به دلیل نوسانات قیمت ارز، قیمت این نوع از لوله های گالوانیزه نیز متغیر می باشد.

خرید لوله گالوانیزه عمقی داغ

لوله سپند

مزیت های لوله برق گالوانیزه داغ

الف

قیمت لوله گالوانیزه عمقی داغ ، نسبت به سایر محصولات مشابه مناسب تر است.

ب

این لوله ها از نظر اتصالات آسان تر و در دسترس تر هستند.

ج

به دلیل داشتن طول مناسب تولید شده، حمل و نقل و نصب آن ها به سهولت انجام می شود.

د

برای حفظ کردن لوله های برق از خطر خوردگی و یا زنگ زدگی، از ورق گالوانیزه استفاده می شود.

خرید لوله گالوانیزه عمقی داغ

خرید لوله گالوانیزه عمقی داغ ، به منظور پیشگیری از خوردگی و زنگ زدگی لوله های برق، سطوح داخلی و خارجی آن ها را گالوانیزه می کنند. این عمل به صورت گرم انجام می شود. لوله های تولید شده، ابتدا طبق استاندارد های مجاز به واحدهای آماده سای انتقال داده می شوند تا برای جذب فلز روی و گالوانیزاسیون آماده شوند.

در این مرحله لوله های گالوانیزه به محلول فلاکس آغشته می شود، ولی قبل از این کار باید چربی ها و گرفته شوند و گندزدایی انجام شود. محلول فلاکس زمینه را برای جذب فلز روی را مهیا می سازد.

لوله های آغشته فلاکس یه دستگاه گالوانیزه برده می شود، ابتدا در کوره تا دمای 120 درجه سانتی گراد حرارت داده می شود و پس از اینکه خشک شد، به وان روی مذاب منتقل می شود و به مدت یک دقیقه در دمای بالا 450 درجه سانتی گراد غوطه ور شده و سریع از آن خارج می شود.

برای خرید لوله گالوانیزه عمقی داغ ، از محصولات شرکت پتروگرایش بهره مند شوید. زیرا انتهای این لوله ها طبق استاندارد و سفارش مشتری دنده شده و درپوش پلاستیکی به منظور محافظت از دنده ها بر روی آن ها نصب گردیده است.

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

One Comment

  1. […] لوله فولادی گالواینزه عمقی داغ لوله فولادی گالوانیزه عمقی داغ ، در لوله کشی های روکار مورد استفاده قرار می گیرند. این […]

دیگاه خود را ارسال کنید.