لوله گالوانیزه ساوه سنگین
By منتشر شده در 2020/11/08دسته بندیدیدگاه‌ها 20

لوله گالوانیزه ساوه چیست؟

لوله های گالوانیزه لوله هایی هستند که دارای جنسی از آهن یا فولاد بوده و روی آنها فرآیند گالوانیزاسیون صورت می‌گیرد. بر روی سطح این لوله ها پوشش قلع یا روی قرار می گیرد. در حقیقت فرآیند گالوانیزاسیون عملیاتی می باشد که در آن لوله های فولادی و فلزی را با استفاده از فلز روی یا قلع می پوشانند تا این لوله ها در مقابل واکنش های شیمیایی و خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان دهند.

از تولید کنندگان بزرگ لوله گالوانیزه در کشور می توان کارخانه جات لوله گالوانیزه ساوه را نام برد که قسمت عظیمی از نیاز کشور به این لوله را تامین می کنند.

در کارخانه گالوانیزه ساوه، با استفاده از دو روش بر روی لوله های فولادی عمل گالوانیزاسیون انجام می‌شود که این روش ها، گالوانیزه سرد و گرم هستند. در روش گالوانیزه سرد که به آن الکترولیت اسیدی نیز گفته می شود، از یون های نمک که در یک محلول آبی وجود دارند، برای پوشش دهی ورق ها استفاده می شود. اما در روش گالوانیزاسیون گرم پس از اینکه ورق ها در محلول فلاکس آغشته شدند، این ورقه ها را در کوره تا دمای ۱۲۰ درجه سانتیگراد حرارت می دهند و پس از آن ورقه ها را در روی مذاب که دارای ۴۵۰ درجه سانتی گراد است، غوطه ور می کنند.

کارخانجات نورد پروفیل ساوه از سال ۱۳۵۴ آغاز به تولید انواع لوله های پروفیل فولادی کرده اند. لوله گالوانیزه ساوه از جمله برندهای معتبری می باشد که در زمینه تولید لوله فعالیت می کند. تولید گالوانیزه ساوه با استفاده از روش های مدرن و نوین و همچنین با بهره گیری از استاندارد های روز دنیا صورت می گیرد.

لوله سپند

سایز و اندازه لوله های گالوانیزه ساوه

سایز و اندازه لوله های گالوانیزه ساوه ، تولید لوله های گالوانیزه ساوه در وزن ها و اندازه های مختلف و سایزهای متفاوتی صورت می گیرد. اندازه لوله های تولیدی شرکت لوله سازی ساوه به صورت ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۱۱ و ۲۱ اینچ می باشد. در کارخانجات ساوه برای افزایش طول عمر لوله ها، از روش روکش کردن روی آن ها استفاده می شود.

کاربرد لوله گالوانیزه ساوه

کاربرد لوله گالوانیزه ساوه ، لوله های گالوانیزه ساوه دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و تولید این لوله ها در سایز ها و اندازه های مختلفی به صورت پیش فرض و سفارشی انجام می شود. این لوله ها دارای کاربرد و مصرف زیاد در اماکن و جاهای مختلف هستند که برخی از کاربرد های آن عبارتند از:

  • صنعت گاز، نفت و پتروشیمی
  • صنایع کشاورزی و آبرسانی
  • سازه های فلزی
  • دکل های مخابراتی
  • کابل های برق
  • تصفیه خانه ها و نیروگاه های برق و آب

قیمت لوله گالوانیزه ساوه

فرآیند تولید لوله گالوانیزه ساوه

فرآیند تولید لوله گالوانیزه ساوه ، عمل گالوانیزاسیون لوله های گالوانیزه ساوه به این صورت انجام می شود که ابتدا لوله های تولید شده را به واحد آماده‌سازی انتقال می‌دهند. سپس این لوله ها را زنگ زدایی و چربی گیری کرده و آن را به محلول فلاکس آغشته می کنند. پس از آن باید لوله های فولادی شده به کوره پیش گرم انتقال داده شوند تا در آنجا حرارت ببیند. سپس آن ها را به داخل وان روی مذاب می فرستند تا به مدت زمان یک دقیقه در این وان در دمای ۴۵۰ درجه سانتی گراد قرار گیرند.

کلیه عملیات انجام شده برای جلوگیری از خوردگی، پوسیدگی و خراب شدن لوله های آب می باشد و سطح داخلی و خارجی لوله ها را گالوانیزه می کنند.

نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه

نمایندگی لوله گالوانیزه ساوه ، در سراسر کشور نمایندگی های معتبر و مدرن برای این لوله گالوانیزه وجود دارند که برای استعلام هرگونه قیمت لوله گالوانیزه ساوه می‌توان با این نمایندگی‌ ها تماس برقرار کرده و پس از دریافت مشورت و راهنمایی های رایگان برای خرید این لوله ها اقدام کرد.

مشخصات فنی لوله گالوانیزه ساوه

مشخصات فنی لوله گالوانیزه ساوه ، این لوله گالوانیزه دارای دو مدل سبک سنگین هستند. تولید لوله های گالوانیزه سبک در فشار کاری ۱۲ بار و دمای کاری ۵۰ درجه سانتیگراد صورت می گیرد و همچنین وزن لوله های گالوانیزه سبک از از ۰٫۹۴کیلو گرم تا ۹٫۷۵ کیلو گرم متغیر است.

نوع دیگری از لوله های گالوانیزه ساوه، لوله های گالوانیزه سنگین هستند که دارای فشار کاری ۱۶ بار و دمای کاری ۷۰ درجه سانتیگراد بوده و وزن این لوله ها بین ۱.۴۴ تا ۱۴.۵ کیلوگرم متفاوت است.

قطر لوله گالوانیزه ها از ۲.۱۵ تا ۴ اینچ در کارخانه جات لوله ساوه موجود بوده و طول این لوله ها نیز بین ۶ تا ۲۱ متر است. برای سفارش لوله های مورد نظر می توان با کارشناسان فروش در کارخانه جات تولیدی لوله گالوانیزه تماس برقرار کرد.

اتصالات لوله های گالوانیزه ساوه

اتصالات لوله های گالوانیزه ساوه ، با وجودی که لوله های گالوانیزه ساوه دو رزوه می باشند، اما این لوله ها به اتصالات گالوانیزه نیاز دارند. از جمله اتصالات گالوانیزه که در ایران وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اتصالات گالوانیزه مک
  • اتصالات گالوانیزه جورج فیشر
  • اتصالات گالوانیزه چینی
  • اتصالات گالوانیزه توپی برزیلی
  • اتصالات گالوانیزه سیتکو

لوله گالوانیزه ساوه سبک

لیست قیمت لوله گالوانیزه ساوه

لیست قیمت لوله گالوانیزه ساوه ، هر یک از سایز ها و اندازه های لوله گالوانیزه ساوه، دارای قیمت مجزا و جداگانه ای است. با در نظر گرفتن عوامل مختلف، قیمت لوله گالوانیزه ساوه متغیر بوده و عوامل زیادی بر روی قیمت آن تاثیر گذار هستند.

انواع لوله گالوانیزه ساوه

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم ساوه

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم ساوه ، از لوله فولادی برق گالوانیزه گرم ساوه برای جلوگیری از آسیب رساندن سیم یا عایق آن و همچنین برای محافظت کردن از هادی در مقابل تماس ناخواسته با عوامل خارجی استفاده می شود. لوله برق گالوانیزه با نام لوله روکار نیز معروف می باشد و این نوع از لوله به شکلی تولید می شود که هم داخل و هم خارج لوله را گالوانیزه می کنند.

برای مکان هایی که رطوبت محیط بالا باشد و در آن احتمال زنگ زدگی زیاد است، از لوله فولادی برق گالوانیزه گرم ساوه استفاده می شود. در ساختمان های تجاری و صنعتی، فروشگاه ها، پالایشگاه ها، بیمارستان ها و تاسیسات صنعتی این لوله ها کاربرد زیادی دارند.

لوله گالوانیزه سبک ساوه

لوله گالوانیزه سبک ساوه ، کاربرد اصلی که لوله گالوانیزه سبک ساوه دارد، برای تهویه می باشد و در برخی مواقع برای تخلیه فاضلاب و لوازم بهداشتی کوچک نیز از آن استفاده می‌ کنند. لوله های گالوانیزه ساوه از جنس فولاد نرم بوده و تولید آن این گونه است که ورقه فولاد را با فشار از داخل قالب عبور داده و پس از آن درز ها را جوش می دهند و برای افزایش مقاومت در برابر اسیدها و زنگ زدگی ها این لوله ها پوششی از روی بر روی آن ها می زنند و آن ها را برای مقابله با اسید ها و زنگ زدگی با پوششی از روی داخل یک وان آبکاری، گالوانیزه می کنند.

این لوله ها دارای مقاومت کمتری نسبت به لوله های آهنی هستند و تمامی اسیدهایی که چدن آسیب وارد می کنند، ممکن است به لوله ‌های فولادی گالوانیزه نیز صدمه بزنند.

لوله گالوانیزه سنگین ساوه

لوله گالوانیزه سنگین ساوه ، در تولید لوله گالوانیزه سنگین ساوه از آهن سفید نورد شده استفاده می شود و این آهن را با استفاده از دستگاه های درز جوش به یکدیگر جوش می دهند. عایق بندی این لوله ها با استفاده از پوششی از روی مذاب صورت گرفته و به دو رنگ تیره و خاکستری و همچنین به دو شکل سبک و سنگین ساخته می شوند.

لوله گالوانیزه آهنی ساوه

لوله گالوانیزه آهنی ساوه ، تولید تمام لوله های فولادی و آهنی گالوانیزه در شاخه‌های ۶ متری و دو سر دنده، با قطری تا میزان ۸ اینچ صورت می گیرد. قطر این لوله ها معمولاً با نام قطر اسمی شناخته می‌شود و از قطر داخلی بزرگتر و نسبت به قطر خارجی کوچکتر می باشد.

یکی از نکات مهم در مورد این لوله ها این است که آنها را نباید به روش جوشکاری متصل کرد. چون حرارتی که در اثر جوشکاری و سوختن روکش گالوانیزه آن به وجود می آید، دارای دود سفید و غلیظی است که موجب آلودگی محیط کار و مسمومیت و آسیب رساندن به دستگاه تنفسی می شود.

لوله سیاه ساوه

لوله سیاه ساوه ، برای تولید لوله صنعتی لوله سیاه ساوه که با نام لوله سنگین نیز معروف است، از ورق سیاه یا همان ورق نورد گرم استفاده می ‌کنند. این نوع لوله مطابق با استاندارد DIN2440 تولید می شود. از جمله کاربرد هایی که لوله سیاه دارد، می توان به مواردی مانند ساخت انواع شاسی، داربست، قطعه سازی، حفاظ و حصار، جک و صنایع مختلف دیگر اشاره کرد. همچنین از این لوله برای انتقال انواع سیالات مانند گازها، روغن، آب و … استفاده می‌ کنند.

برای تولید لوله سیاه ساوه ابتدا ورق نورد گرم را به صورت لوله فرم دهی کرده و پس از جوشکاری درز آن با استفاده از یک تیغچه اضافه جوش برداشته می شود و در انتها لوله به اندازه مورد نظر برش داده می شود.

لوله سیاه ساوه برای گاز رسانی منازل و سیستم ‌های شوفاژ نیز کاربرد دارد و به همین علت با نام لوله شوفاژی و لوله گازی نیز معروف است. این نوع لوله برای سیستم های لوله کشی آب نیز گزینه مناسبی است. از جمله ویژگی هایی که لوله سیاه ساوه دارد، جوش پذیری عالی و تنوع ابعادی و سختی سطحی و قیمت مناسب آن می باشد.

لوله گالوانیزه ساوه

لوله API گازی ساوه

از جمله کاربردی ‌ترین لوله های گازی که برای انتقال گازهای خانگی و کارخانجات صنعتی به کار برده می‌شود، لوله گازی  API است که در شاخه های ۶ متری تولید و عرضه می‌ شود. این لوله ها به علت داشتن استحکام بالا و همچنین نوع استاندارد آن، به عنوان لوله توکار استفاده می‌ شوند. لوله API گازی ساوه با توجه به نوع، سایز و اندازه آن دارای نوع مصرف متفاوتی است.

لوله گلخانه ساوه

برای تولید لوله گلخانه ای گالوانیزه ساوه در روش آبکاری سرد، روی این لوله زینک می‌ریزند و آن را در دمای ۷۰ درجه سانتیگراد گالوانیزه می کنند. این  لوله دارای مقاومت بسیار کمی بوده و با کشیدن کلید بر روی روکش آن دچار صدمه می شود. طول عمر انواع لوله گلخانه ای با روش آبکاری سرد فولادی تقریبا بین ۳ تا ۵ سال می باشد و احتمال زنگ زدگی این لوله نیز وجود دارد. این لوله پس از زنگ زدگی دچار خوردگی خواهد شد. لوله گلخانه ای ساوه در شاخه‌های ۶ متری عرضه می‌شود.

به علت شرایط آبکاری که لوله گلخانه ای گالوانیزه گرم ساوه دارد، از طول عمر بیشتری نسبت به لوله گالوانیزه سرد برخوردار است. ولی لوله سرد گالوانیزه برای سازه گلخانه نیز به کار برده می شود. تولید لوله گالوانیزه گلخانه ای از سایز ۲.۱ تا ۴ اینچ صورت می‌گیرد ولی سایز های پر مصرف این لوله، سایز ۳/۴ اینچ، ۱ اینچ و ۱ ۱/۲ اینچ می باشد.

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه ساوه با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها 20

  1. […] می توانید از طریق مراجعه به کارشناسان ما از قیمت لوله گالوانیزه گرم مطلع […]

  2. film 2020/11/25 at 03:28 - Reply

    I am truly grateful to the holder of this website who has shared this fantastic article at at this place. Claretta Lamond Humbert

  3. film 2020/11/26 at 08:38 - Reply

    You have brought up a very excellent details, thank you for the post. Florenza Dicky Dedra

  4. porno 2020/12/09 at 08:02 - Reply

    Having read this I thought it was extremely enlightening. Ailee Job Stephania

    • سعید عاشوری 2020/12/12 at 11:42 - Reply

      Sounds great

  5. erotik film izle 2020/12/09 at 16:00 - Reply

    Perfectly written written content, thank you for selective information. Arliene Fonsie Thaddus

    • سعید عاشوری 2020/12/12 at 11:43 - Reply

      Your welcome
      Our pleasure

  6. erotik film izle 2020/12/09 at 19:03 - Reply

    Wow, this article is nice, my younger sister is analyzing these things, therefore I am going to let know her. Mitzi Ambrosius Gilbye

    • سعید عاشوری 2020/12/12 at 11:41 - Reply

      Thanks for your impression

  7. Emad 2020/12/09 at 21:10 - Reply

    برای خرید لوله گالوانیزه ساوه باید چه اقدامی کنیم؟

    • سعید عاشوری 2020/12/09 at 23:58 - Reply

      سلام و درود برای خرید لوله گالوانیزه ساوه با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

  8. رضا 2020/12/09 at 21:13 - Reply

    بهترین سایت برای خرید لوله گالوانیزه ساوه

    • سعید عاشوری 2020/12/09 at 23:57 - Reply

      رضایت شما اعتبار ماست 🙂

  9. erotik film izle 2020/12/09 at 22:28 - Reply

    I really liked your blog. Really looking forward to read more. Want more. Adelaide Curry Fowkes

  10. erotik 2020/12/10 at 01:39 - Reply

    Hello, after reading this awesome paragraph i am too cheerful to share my knowledge here with colleagues. Rania Benoit Kliber

  11. حسام سماراتی 2021/01/11 at 12:58 - Reply

    سلام خسته نباشید لوله ساوه‌ها عالی بودن ممنون.

  12. abbas 2021/01/11 at 13:41 - Reply

    لوله Ap گازی ساوه قیمتش رو میگید؟

    • لوله برق 2021/01/13 at 15:18 - Reply

      قیمت لوله گازی مورد نظر برای شما ارسال شد.

  13. abbas 2021/01/30 at 11:18 - Reply

    لوله گلخانه ساوه میخواستم موجود هست در انبار؟

    • لوله برق 2021/01/30 at 16:33 - Reply

      بله موجود هست ولی در حال تمام شدن است اگر قصد خرید دارید سریع تر اقدام کنید.

دیگاه خود را ارسال کنید.