لوله مانیسمان ساوه
By منتشر شده در 2020/12/13دسته بندیدیدگاه‌ها 2

لوله مانیسمان ساوه ، لوله ها قطعاتی هستند که برای منتقل کردن سیالات، ساخت مخزن های تحت فشار، ساخت صنایع نظامی و… از آنها استفاده می کنند. یکی از انواع این لوله ها لوله مانیسمان ساوه می باشد که در مکان های مختلف کاربرد دارد. اولین بار لوله مانیسمان توسط برادران مانیسمان اختراع شد. این لوله ها براساس نام مخترعین آن نامگذاری شده اند.

لوله مانیسمان ساوه از انواع لوله های بدون درز می باشد که کاربردهای بسیار زیادی دارد. لوله های مانیسمان به دلیل عدم وجود درز روش های ساخت بسیار ویژه ای دارند و در فعالیت ها و صنایع حساس از آن ها استفاده می شود. نام دیگر لوله مانیسمان لوله بدون درز می باشد. لوله مانیسمان لوله ای است که بدنه ی آن یکدست، بدون درز و هرگونه جوشکاری می باشد. اگر قصد خرید لوله مانیسمان ساوه با بالاترین کیفیت را دارید می توانید به مرکز لوله مانیسمان ساوه مراجعه کنید. اطلاعات موجود در این مقاله متعلق به لوله مانیسمان ساوه می باشد.

قیمت لوله مانیسمان ساوه

قیمت لوله مانیسمان ، لوله های مانیسمان به دلیل یک دست و بدون درز بودن استحکام بالایی دارند. محکم بودن لوله مانیسمان باعث محبوبیت و کاربرد گسترده آن شده است. قیمت لوله مانیسمان به دلیل ویژگی هایی که دارد از دیگر لوله ها بالاتر می باشد. در ادامه به چند نمونه از کاربردهای مختلف لوله مانیسمان اشاره خواهیم کرد: لوله مانیسمان در خطوط فشار قوی، لوله مانیسمان استیل در تولید صنایع غذایی و دارویی، لوله مانیسمان در خطوط هیدرولیک، لوله مانیسمان در خطوط نفت و گاز و… .

لیست قیمت لوله مانیسمان

لیست قیمت لوله مانیسمان ، قیمت لوله مانیسمان به رده لوله بدون درز مورد نظر بستگی دارد. لوله های مانیسمان در ضخامت های مختلفی برای کاربرد های متفاوت طراحی و به بازار عرضه می شوند که قیمت هر لوله مانیسمان با سایر رده های آن متفاوت است.

قیمت لوله مانیسمان به سایز، کیفیت، برند، مواد اولیه مصرفی و کشور تولید کننده بستگی دارد. اگر می خواهید از قیمت لوله مانیسمان مطلع شوید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. در چند ماه اخیر قیمت لوله مانیسمان به دلیل نوسانات بازار تغییر کرده است.

لوله سپند

همینطور باید اضافه کرد که قیمت لوله مانیسمان مانند سایر لوله ها، به ابعاد، سایز، کیفت و شرکت سازنده نیز بستگی دارد. کشورهایی مانند آلمان، چین، هند و همینطور ایران از تولید کنندگان اصلی این نوع از لوله ها هستند.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، قیمت لوله مانیسمان علاوه بر عواملی که ذکر شد، به برخی از عوامل خارجی نیز وابسته است که مهم ترین آن ها، نرخ ارز می باشد.

با وجود نوسانات فراوان در بازار ارز، قیمت لوله مانیسمان توسط تولید کنندگان و همینطور وارد کنندگان لوله مانیسمان تغییر می کند.

برای اطلاع از وجود لوله مانیسمان مورد نظرتان و همینطور قیمت لوله مانیسمان لیست زیر را ملاحظه نمایید:

نام محصول ضخامت لوله بدون درز واحد شاخه لوله مانیسمان قیمت لوله مانیسمان
قیمت لوله مانیسمان چینی 3.78 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان  چینی 3.87 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان چینی 4.38 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان چینی 2.56 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان چینی 4.68 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان چینی 1.91 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان چینی 3.16 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان رده 40 چینی 4.5 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان رده 40 چینی 5 6 m تماس بگرید
قیمت لوله مانیسمان رده 40 چینی 4.5 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان رده 40 چینی 4.1 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان رده 40 چینی 7.2 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان سبک 10.2 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان سبک 11.3 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان سبک 12.1 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان سبک 13.7 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان سبک 5.38 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان سبک 4.56 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان سبک 3.68 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان سبک 5.16 6 m تماس بگیرید
قیمت لوله مانیسمان سبک 6 6 m تماس بگیرید

قیمت لوله مانیسمان سبک

قیمت لوله مانیسمان سبک ، لوله مانیسمان سبک یکی دیگر از انواع لوله های بدون درز است. این لوله ها معمولا برای مصارف خانگی، لوله کشی گاز ساختمانی و همچنین گاز کشی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله مانیسمان سبک معمولا در ابعاد (SCHEDULE) و شاخه های 6 متری تولید و به بازار عرضه می شود.

در بازار به رده های زیر 40، لوله مانیسمان سبک می گویند. قیمت لوله مانیسمان سبک به نسبت سایر رده ها به دلیل داشتن ضخامت کم، کم تر می باشد. با توجه به قیمت خوبی که لوله مانیسمان سبک دارد، می تواند جایگزین خوبی برای لوله درز دار در فشارهای بالا باشد.

وارد کننده لوله مانیسمان

وارد کننده لوله مانیسمان، لوله های مانیسمان به دلیل عدم وجود خط جوش در صنایع مختلف کاربرد دارند. لوله مانیسمان در صنایع پالایشگاهی، صنایع هیدرو کربنی، انتقال نفت و گاز، اکتشافات، سیلندرهای هیدرولیک، بویلرها، صنایع خودروسازی، سرویس فشار پایین و متوسط صنعت و… کاربرد دارند. در لوله های مانیسمان هر گونه نشت، جوانه زنی، رشد ترک و… دیده نمی شود.

این لوله ها در برابر فشار، تنش های فیزیکی و تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارند. لوله مانیسمان در بازار به لوله مانسمان نیز معروف می باشد. مواد اولیه ای که برای ساخت لوله مانیسمان مورد استفاده قرار می گیرند، به شکل شمش هستند.

این شمش ها از طریق حرارت، کشش، غلطک، عبور از زره و روش های مختلفی مثل گریز از مرکز تولید می شوند. روش های ویژه ای که برای تولید لوله مانیسمان مورد استفاده قرار می گیرند سبب بالا بودن قیمت لوله مانیسمان نسبت به سایر لوله ها می باشند.

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله مانیسمان ساوه با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه‌ها 2

  1. حسینی 2021/01/21 at 12:04 - Reply

    لوله مانیسمان ساوه برای برق کشی ساختمان مناسب است؟

    • لوله برق 2021/01/21 at 13:11 - Reply

      بله چرا که نه

دیگاه خود را ارسال کنید.