قیمت لوله سیاه
By منتشر شده در 2020/11/15دسته بندی0 Comments

لوله فولادی سیاه ، لوله فولادی است که گالوانیزه و روکش نشده است. نام این لوله از روکش فلزی و همینطور اکسید آهن که به رنگ تیره روی سطح آن را پوشانده است، برگرفته شده است. از این ماده در پروژه هایی که به فولاد گالوانیزه احتیاج ندارند استفاده می شود.

در قرن 19 میلادی، جیمز راسل روش ساخت لوله های فلزی را که سریع و آسان بود، به نام خود به ثبت رساند. وی انتهای قطعات را به هم متصل می کرد تا یک لوله بسازد و در انتها اتصالات را به کمک حرارت جوش می داد. مدتی بعد، فرآیند جوش لب به لب ساخته شد که اساس ساخت لوله های مدرن است.

کاربرد لوله سیاه فولادی

کاربرد لوله سیاه فولادی ، استحکام لوله های فولادی سیاه ، از آن یک لوله رابط بسیار مطمئن، برای انتقال آب و گاز در مناطق شهری و یا روستایی ساخته است. البته کاربرد این لوله های سیاه در اینجا خلاصه نمی شود و از آن در مجاری که از سیم کشی الکتریکی محافظت می کنند استفاده می کنند.

این لوله ها به دلیل استحکام بالایی که دارند، در تهیه بخار و هوا با فشار بالا یک ابزار بسیار کاربردی می باشد. در صنعت نفت و گاز نیز از لوله های فولادی سیاه برای جابجایی مقادیر زیادی نفت و گاز و ارسال آن ها به مناطق دور افتاده استفاده می کنند.

استفاده از لوله سیاه در موارد ذکر شده می تواند بسیار سودمند باشد، زیرا این لوله ها به مراقبت کمی نیاز درند. به همین دلیل از آن ها حتی در چاه های آب و سیستم فاضلاب نیز استفاده می شود. نکته حائز اهمیت این است که از لوله های فولادی سیاه هرگز برای انتقال آب آشامیدنی استفاده نمی شود.

لوله سپند

تولید کننده لوله فولادی سیاه

تولید کننده لوله فولادی سیاه ، پیشرفت روز افزون علم در روش جوشکاری لب به لب لوله های اختراع شده توسط وایتهاوس، این روش را بسیار بهبود بخشید. روش یا تکنیک وایتهاوس همچنان به عنوان روش اصلی در تهیه لوله های سیاه مورد استفاده قرار می گیرد، اما تجهیزات مدرن که توانایی ایجاد درجه حرارت فشار بسیار را دارند، باعث شده تا تولید کننده های لوله فولادی سیاه ، لوله های با کیفیت تری را تولید کنند.

به طور حتم پا گذاشتن علم در این زمینه و پیشرفته شدن روش های تولید در سرعت تولید لوله های سیاه نقش داشته اند؛ برای مثال بسته به قطر لوله ها، در برخی از فرآیند ها می توان لوله درزدار جوش داده شده را با سرعت خیره کننده 1100 فوت بر دقیقه تولید کنند.

در کنار این پیشرفت ها در سرعت تولید، تولید کننده های لوله فولادی سیاه ، پیشرفت هایی را در کیفیت نهایی محصول نیز ارائه کردند. همه این پیشرفت ها در این جهت شکل داده می شود تا قیمت لوله سیاه ، در مناسب ترین حالت ممکن برای خرید لوله سیاه به مصرف کنندگان ارائه شود.

تولید کنندگان لوله سیاه برای اطمینان از یکنواختی ضخامت دیواره های لوله ها، از سنجش های اشعه ایکس استفاده می کنند. استحکام لوله مورد نظر نیز با ماشین هایی آزمایش می شود که لوله را توسط آب تحت فشار زیاد پر می کند تا اطمینان حاصل کنند که لوله قابلیت نگهداری از آن را دارد.

قیمت لوله فولادی سیاه

تفاوت بین لوله فولاد سیاه و لوله چدنی

لوله های چدنی به دلیل مقاومت بالایی که در گذشته داشتند، از آن ها در فاضلاب ها استفاده می کردند. امروزه نیز در برخی از مناطق هنوز هم با آیین نامه هایی برای ساخت و ساز ساختمان استفاده می شود. از انواع دیگری از لوله سیاه ها که در ساخت و ساز های ساختمانی استفاده می شود، می توان به: لوله گازی فولادی با روکش سیاه و لوله فاضلاب می توان اشاره کرد که در این موارد لوله های چدنی نیزکاربرد دارند. در موارد زیر برخی از تفاوت ها این دو لوله را مورد بررسی قرار می دهیم:

اندازه قطر

به طور معمول لوله های چدنی در مقطع های 8 اینچی با قطر 4 اینچ مورد استفاده قرار می گیرند، در صورتی که لوله فاضلاب ABS 11.2 تا 4 اینچ موجود می باشد.

مراحل نصب

روند اتصال هر کدام از لوله ها با هم متفاوت می باشند. در لوله های چدنی و در بخش هایی که با سرب ذوب شده مهر و موم شده است، از واشرهایی لاستیکی و باند فولادی برای اتصال به یکدیگراستفاده می شود. اما لوله های گازی با اتصالات فولادی و سیم پیچ به یکدیگر متصل شده اند.

استفاده از لوله فولادی سیاه در خطوط گاز

در بسیاری از مناطق، برای انتقال گاز طبیعی به سایر مناطق از لوله فولادی سیاه استفاده می شود. طبق تحقیقات این نوع لوله ها برای لوله کشی های طولانی و مداوم مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا لوله های فولادی سیاه سبک، بدون خوردگی، سیم پیچی شده هستند و به راحتی توسط فیوژن گرما یا اتصالات مکانیکی قابل نصب می باشد.

انواع دیگرلوله ها به طور کلی توسط یک ورق طولانی از فلز ایجاد می شوند. این ورق ها به اندازه کافی قابلیت خم شدن دارند. این لوله ها ممکن است شانس بیشتری برای خرابی در امتداد درز جوش خورده و در ترکیب انعطاف پذیر کمتر نسبت به لوله سیاه داشته باشند.

قیمت لوله سیاه

قیمت لوله سیاه ، این لوله ها در اندازه ها و قطر های متفاوت، برای کارها و زمینه های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع قطر و اندازه طولی در قیمت لوله سیاه تاثیر گذار می باشد.

تولید کننده های لوله سیاه فولادی موارد متنوعی من جمله متریال به کار برده شده و همینطور میزان پیشرفته بودن ماشین آلات متنوع در بخش های مختلف خط تولید را عوامل موثر در تعیین قیمت لوله سیاه می دانند. به طور کلی همه شرکت های فعال در زمینه تولید لوله های فولادی با یکدیگر در رقابت اند تا بهترین و مناسب ترین قیمت را برای لوله سیاه عرضه کرده کنند و مشتری بیشتری را جذب نمایند.

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله سیاه با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

دیگاه خود را ارسال کنید.