لوله برق

لوله فولادی برق | قیمت لوله فولادی برق

لوله فولادی برق

لوله فولادی برق

لوله فولادی برق ، به طور معمول لوله های فولادی انواع مختلفی دارند که در شرایط و کاربرد های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. انواع این لوله فولادی ها عبارت‌اند از: لوله فولادی گالوانیزه گرم، لوله فولادی گالوانیزه سرد ، لوله فولادی برق رنگی، لوله فولادی برق اتصالات مانند: زانویی، سه راهی درب دار دایکاست، گلند کابل و … و سایر محصولات و مشتقات لوله فولادی که برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله فولادی برق

لوله فولادی برق ، وسیله ای است که به عنوان پوششی محافظ، سیم های هادیی که از درون آن گذرانده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. لوله فولادی برق از سیم ها و کابل ها در برابر تماس های ناخواسته و اتفاقی محافظت می کند.

لوله های فولادی برق در بیمارستان ها، اداره ها، منازل و مدارس استفاده می شود. لوله کشی هایی که به وسیله لوله فولادی برق انجام شده است، به دو صورت لوله کشی توکار و یا روکار می باشد.این به این معناست که از لوله فولادی برق می توان هم در سیم کشی های داخلی که از زیر لایه های دیوار عبور داده شده استفاده کردو هم لوله های کشی بیرونی که اغلب قابل مشاهده هستند.

از ویژگی هایی که باعث محبوبیت لوله فولادی برق شده است، فرم دهی آسان آن ها توسط دستگاه لوله خم کن و همینطور مقاومت و ایستادگی بالای لوله فولادی می باشد.

لوله های فولادی برق از ورق های روغنی یا گالوانیزه گرم تولید می شوند. این لوله ها در ضخامت های 0.9 تا 1.5 موجود می باشند

تولید کننده لوله فولادی برق

تولید کننده لوله فولادی برق ، با افزایش کاربرد و استفاده از لوله های فولادی برق، تولید این لوله ها افزایش پیدا کرده و شرکت های متعددی برای تولید لوله فولادی برق تاسیس شدند. شرکت پتروگرایش لوله های فولادی برق در انواع مختلف به شرح زیر تولید می کند و به فروش می رساند.

لوله فولادی برق گالوانیزه گرم
• لوله فولادی برق گالوانیزه سرد
• لوله های فولادی برق رنگی

لوله های فولادی برق شامل برخی متعلقات دیگر نیز می شود:

• بوشن
• اسپیت
• زانویی ساده
• زانوییی درب دار
• زانویی دور دار
• تبدیل لوله فولادی برق یا براس بوشن
• سه راهی درب دار
• سه راهی ساده
• بست انتهایی

کاربرد لوله فولادی برق

کاربرد لوله فولادی برق ، همانور که گفتیم لوله های فولادی برق متناسب به شرایط خاص کاربرد متفات دارند، به عبارت دیگر برای کاربردهای مختلف از لوله های فولادی متفاوت استفاده می شود. حال به بررسی جزئی و معرفی برخی از انواع لوله های فولادی برق می پردازیم.

1. لوله فولادی برق مشکی
لوله فولادی برق مشکی ، به وسیله رنگی که به این لوله می زنند مقاومت آن را در برابر زنگ زدگی بالا می برند. از این لوله می توان در فضای داخلی بناها، بتن، استفاده کرد. لوله فولادی برق مشکی در ازتباط مستقیم با زمین و یا شرایطی که نفوذ رطوبت به لوله دلیل اصلی زنگ زدگی و خوردگی است مجاز نخواهد بود.

2. لوله فولادی برق گالوانیزه ( درز جوش )
لوله فولادی برق گالوانیزه ، و متعلقاتش در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند به این دلیل که روی این لوله ها توسط مواد مذاب روی یا کادمیم پوشیده می شود و قابل استفاده در زیر سطح های گچی می باشد.

3. لوله فولادی گالواینزه عمقی داغ
لوله فولادی گالوانیزه عمقی داغ ، در لوله کشی های روکار مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله های نیز مقاوم خیلی خوبی در برابر رطوبت و زنگ زدگی دارند.

قیمت لوله فولادی برق

قیمت لوله فولادی برق ، از آنجا که استفاده از انواع لوله های فولادی برق همه دیگیر شده است و در شرایط مختلف و نیازهای متفاوت از آن ها استفاده می شود. به همین دلیل تولید این لوله ها افزایش یافته است و امروزه به راحتی و با قیمت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند.

قیمت لوله برق فولادی به عوامل متفاوتی بستگی دارد مانند نوع لوله فولای برق ، اندازه آن و مواد به کار رفته در آن. ولی امروزه ها یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوله فولادی برق قیمت ارز می باشد. ارز در این روزها با نوسانات شدیدی رو به رو شده است که این امر کار را برای فروشنده و همینطور خریدار سخت کرده است.

قیمت لوله فولادی برق ، امروزه با وضعیت اقتصادی پیش آمده و با توجه به نوسانات روزانه قیمت ارز، قیمت لوله فولادی برق نیز متغیر می باشد و قیمت ثابتی ندارد. برای خرید لوله فولادی برق و اطلاع از قیمت آن باید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

کارشناسان شرکت پتروگرایش کوشاورزان روزانه آماده پاسخگویی به شما هستند و شما را از قیمت لحظه ای لوله فولادی برق آگاه خواهند کرد.

اطلاعیه قیمت لوله فولادی برق

نام محصول ضخامت رنگ قیمت لوله فولادی
لوله فولادی 1 سیاه قیمت لوله فولادی
لوله فولادی برق 1 سیاه قیمت لوله فولادی برق
لوله فولادی 1 سیاه قیمت لوله فولادی
لوله فولادی برق 1.5 سیاه قیمت لوله فولادی برق
لوله فولادی 1.5 سیاه قیمت لوله فولادی
لوله فولادی برق 2 سیاه قیمت لوله فولادی برق
لوله فولادی 1 سیاه قیمت لوله فولادی
لوله فولادی برق 1 سیاه قیمت لوله فولادی برق
لوله فولادی 1.5 سیاه قیمت لوله فولادی

 

برای خرید و اطلاع از قیمت لوله فولادی برق با

شماره های تلفن: ۴۴۲۵۴۵۶۵-۰۲۱
تلفن تماس: ۴۴۲۵۳۵۶۵-۰۲۱
تلفن همراه: ۰۴۳۴۵۶۵-۰۹۱۲

تماس حاصل فرمایید.

 

خروج از نسخه موبایل