لوله برق

قیمت لوله گالوانیزه

وزن لوله گالوانیزه سنگین

وزن لوله گالوانیزه سنگین

قیمت لوله گالوانیزه

فروش انواع : لوله فولادی لوله گازی لوله مانیسمان (بدون درز) لوله درزدار لوله صنعتی لوله آب رسانی لوله نفت لوله گالوانیزه (سفید) لوله جدار چاه لوله پمپی لوله …

قیمت لوله گالوانیزه فولادی اصفهان ، قیمت روز لوله گالوانیزه ضخامت 2 و 2/5 جهت مشاوره و خرید با خط ویژه 02149986000 داخلی 100 تماس حاصل فرمایید.

تولید کننده انواع لوله فولادی برق گالوانیزه در اندازه و ضخامت و مدل های مختلف ماننده لوله فولادی برق مشکی ( لوله فولادی سیاه ) لوله فولادی استاندارد در تهران،بهترین کیفیت را از کرمان نیرو بخواهید .

فروش لوله فولادی برق گالوانیزه سرد

برای خرید و یا دریافت قیمت روز لوله فولادی برق گالوانیزه با ما تماس بگیرید: 49986000-021 با بهترین کیفیت و قیمت، کارگاه تولید کننده انواع سینی کابل در تهران

لوله فولادی برق به منظور حفاظت از رشته های کابل در مسیر های روی دیوار و سقف مورد استفاده قرار می گیرد. لوله های فولادی امکان تعویض کابل و سیم های استفاده شده را در اثر نقص یا پارگی به اجرا کننده می دهد.

 خرید و فروش لوله مانیسمان , سپنتا , در انواع سایز

1) انواع لوله های کربن استیل فولادی بدون درز ، درز مخفی و درزدار مطابق با استاندارد های, ASTM A106,ASTM A 53 ,API 5L , ST35,8 2) تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز محصولات از قبیل لوله آتشخوار- لوله فشار قوی – لوله صنعتی – لوله گازی- لوله درزدار- لوله مانیسمان- فروش لوله – قیمت لولهلوله ASTM A ..

ورق گالوانیزه چیست ؟

لوله های فولادی نیز برای حفاظت از این لوله ها در برابر خوردگی و آسیب پذیری پوششی از فلز روی بر روی آن قرار می دهند که به آن ها لوله گالوانیزه گفته می شود.

لوله گالوانیزه 

لوله گالوانیزه یکی از مشتقات لوله فلزی است که کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارد. در واقع لوله یک پروفیل با سطح مقطع گرد، جهت انتقال مواد مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوله‌های فولادی جزء پرکاربردترین لوله‌ها در صنایع و تاسیسات هستند که لوله گالوانیزه نیز در زیرگروه لوله‌های فولادی قرار دارد.

لوله‌های گالوانیزه از لحاظ نحوه تولید و همچنین درزدار بودن و یا بدون درز بودن در چندین دسته و گروه قرار می‌گیرند. همه این لوله‌ها را با استفاده از فلز مذاب روی پوشش می‌دهند تا در برابر آسیب‌های احتمالی و زنگ‌زدگی مقاومت آن بالاتر برود.

لوله گالوانیزه چیست و چه کاربردی دارد؟

لوله‌ها را معمولاً به جهت انتقال سیالات و مایعات از نقطه‌ای به نقطه دیگر تولید می‌کنند. معمولاً برای تولید لوله گالوانیزه برخی از استانداردها در نظر گرفته می‌شود که با رعایت استاندارد سایز و ضخامت این لوله‌ها می‌توان از آنها در مصارف گوناگون استفاده کرد.

لوله های گالوانیزه با ارتفاع ۶ متر و به صورت دو سر دنده و با قطر ۱ اینچ تا ۸ اینچ تولید می‌گردد. برخی از موارد استفاده و کاربرد لوله‌های گالوانیزه عبارتند از:

• برای انتقال آب آشامیدنی در ساختمان‌های مسکونی

• در جهت انتقال آب به بخش‌های مختلف موتورخانه

• برای انتقال آب و گاز در گلخانه‌ها و زمین‌های کشاورزی

• در جهت انتقال فاضلاب و پساب‌ها

• مورد استفاده در حصار کشی زمین و محوطه‌های کارگاهی

• مورد استفاده در دکل‌های مخابراتی کابل برق

• جهت تهویه ساختمان‌ها

انواع لوله گالوانیزه کدامند؟

لوله گالوانیزه را بر اساس نوع فلز مورد استفاده و همچنین نحوه آماده سازی به چند دسته و گروه طبقه بندی می‌کنند که در اینجا قصد داریم هر کدام از آن را به طور مجزا بررسی کنیم:

• لوله آهنی

این نوع لوله‌ها معمولاً به رنگ خاکستری تولید می‌شوند و با استفاده از دستگاه‌های جوش مخصوص به یکدیگر متصل شده و سپس وارد وان روی مذاب می‌گردد.

• لوله فولادی

این نوع لوله‌ها را از فلزی به نام فولاد نرم تولید می‌کنند که جهت افزایش مقاومت این محصول در برابر رطوبت و اکسیداسیون از پوشش روی مذاب استفاده می‌کنند. معمولاً این محصول برای استفاده در کانال‌های فاضلاب و سیستم‌های تهویه کاربرد دارد، البته لوله فولادی برق متناسب با سینی کابل تولید می‌شود.

• لوله گالوانیزه گرم

از لحاظ ساختار، گالوانیزاسیون لوله‌ها در صورتی که به شکل کاملاً غوطه ور، درون فلز روی انجام گیرد، به آن گالوانیزه گرم می‌گویند.

• لوله گالوانیزه سرد

معمولاً پس از ساخت و تولید انواع لوله‌ها آنها را با استفاده از روی مذاب پوشش می‌دهند که در ساخت آنها از الکترولیت استفاده می‌شود. این نوع لوله‌ها از استحکام کمتری در برابر خوردگی و مواد اسیدی برخوردار است.

اتصالات گالوانیزه چیست؟

اتصالات گالوانیزه جزء رایج ترین نوع اتصالاتی است که برای وصل کردن لوله‌های گالوانیزه مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولاً اتصالات گالوانیزه از استحکام و مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و پوسیدگی برخوردار هستند.

از آنجایی که تمامی اتصالات گالوانیزه از جنس آهن و فولاد است این محصولات با قرار گرفتن در رطوبت دچار زنگ زدگی می‌شوند، اما با انجام دادن فرایند گالوانیزاسیون و غوطه ور کردن تمامی اتصالات مختلف در فلز مذاب روی، گالوانیزه کردن این محصولات سبب جلوگیری از پوسیدگی و خوردگی شده و موارد استفاده و کاربرد آنها را افزایش می‌دهد.

در بخش‌های مختلفی از صنایع مانند کشاورزی و آبرسانی گلخانه‌ها، حصار کشی، ساخت انواع سازه‌های فلزی، تصفیه خانه‌ها، به راحتی از اتصالات مختلف مانند زانو با درجات متفاوت بوشن سه راهی و مواردی از این قبیل استفاده می‌کنند.

قیمت لوله گالوانیزه

در حال حاضر با توجه به موارد استفاده و کاربردهای گسترده لوله‌ها در همه صنایع، کارخانجات زیادی اقدام به ساخت و تولید این محصولات می‌کنند، تا بتوانند بخش‌های مختلف نیازهای جامعه را برآورده کرده و همچنین سود قابل ملاحظه‌ای را نیز به دست آورند.

لوله گالوانیزه سپنتا و همچنین لوله گالوانیزه ساوه جزء بهترین محصولات تولید شده در حال حاضر هستند که در ۳ کلاس سبک، متوسط و سنگین به آسانی می‌توان انواع این لوله‌های گالوانیزه را مطابق با استانداردهای بین المللی تهیه نمود.

خوب است بدانید که قیمت هر کدام از لوله‌ها با توجه به ویژگی و شرایط تولید آنها تغییرات چشم گیری دارد. قیمت لوله آب بدون درز با توجه به شرایط تولید خاصی که دارد به طور حتم با قیمت لوله آب فلزی تفاوت زیادی پیدا می کند. لوله مانیسمان با لوله درزدار، تفاوت قیمت های چشمگیری دارد.

خوب است بدانید که قیمت هر لوله با توجه به ویژگی و شرایط تولید، تغییراتی پیدا می‌کند. قیمت لوله آب بدون درز با توجه به شرایط خاص مراحل تولید به نسبت قیمت لوله آب فلزی بیشتر است.

معمولاً لوله مانیسمان به نسبت لوله درزدار شرایط تولید پیچیده‌تری دارد و باید از شمش‌های فولادی و یا آهنی به صورت کامل تحت شرایط خاص تولید شود؛ به همین جهت است که لوله سیاه قیمت مناسب‌تری در بازار دارد.

لوله مبلی یکی از پرکاربردترین محصولات موجود در بازار است که به دلیل مقاومت بالا استفاده گسترده در صنایع خودرو سازی، مبلمان و بسیاری از موارد دیگر دارد. با توجه به اینکه وزن این لوله‌ها به نسبت لوله‌های مانیسمان سبک‌تر است از قیمت بهتری در بازار برخوردار هستند؛ اما این لوله‌ها نیز با توجه به ضخامت در چندین رده قیمتی ارائه می‌گردد.

لوله فولادی برق

خروج از نسخه موبایل