قیمت هر شاخه لوله گاز
By منتشر شده در 2022/08/10دسته بندی0 CommentsTags: ,

قیمت لوله گاز

لوله گاز به عوامل مختلف مانند وزن لوله گاز، ضخامت، سایز و جنس لوله بستگی دارد. لوله های گاز از نظر کاربرد نیز متفاوت هستند و لوله هایی که برای منازل مسکونی به کار برده می شود با لوله های صنعتی از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند. همچنین برند لوله نیز در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است. برای آگاهی از قیمت انواع لوله گازی می توانید به وب سایت آهن شهر مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن 02149986000 تماس حاصل فرمایید.

لوله گازی می تواند در هر دو نوع لوله فولادی و یا پلی اتیلن باشد که جهت انتقال گاز مورد استفاده قرار می گیرند. از این لوله های گاز می توان در ساختمان و صنعت استفاده نمود. از جمله مصارف صنعتی آن، استفاده در سوله های صنعتی، نیروگاه ها، پتروشیمی ، پالایشگاه ها، لوله کشی سیستم هوای فشرده و هیدرولیک و…. می باشد. لوله های گازی از آنجا که نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند حتماً نیاز به تست دارند. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت لوله گاز با کیفیت و مرغوب می توانید به جدول مربوطه در این صفحه مراجعه نمایید. قیمت لوله گاز به مشخصات فنی بستگی دارد. لوله های گاز برای لوله کشی در منازل مسکونی، واحدهای صنعتی، نیروگاه ها و صنایع پتروشیمی و غیره به کار می رود. این لوله ها در سیستم هوای فشرده هم به کار می رود.


انواع لوله گاز

لوله گاز انواع متفاوتی دارد. از انواع لوله گاز می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • لوله گازی API سپنتا:

یکی از پر فروشترین لوله های گازی بویژه در شهرهای تهران، اهواز و تبریز است که در زمینه انتقال گازهای خانگی و کارخانجات صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها در شاخه های ۶ متری تولید و به بازار عرضه میگردند.

  • لوله گازی API سپاهان :

لوله گازی API سپاهان، یک نوع تو کار (API) و نوع دیگر روکار هستند که در بخش صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجا که کارخانه سپاهان در مصالح ساختمان و لوله های گازی به لحاظ کیفیت ، استاندارد و مواد اولیه مصرفی، شناخته شده است، بسیاری کارفرمایان در پروژه های مختلف لوله گذاری چه لوله کشی شهری و چه صنعتی، از لوله سپاهان استفاده می کنند و همین امر موجب مطرح و شاخص شدن این کارخانه در مصالح زیر بنایی کشور شده است.


قیمت هر شاخه لوله گاز

از جمله مشخصات فنی تاثیر گذار بر قیمت هر شاخه لوله گاز سپاهان می توان به وزن لوله، ضخامت لوله و سایز لوله گاز اشاره نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر برای انتخاب و مقایسه تخصصی لوله گاز با مشاورین گروه شهرآهن در تهران تماس بگبرید. علاوه بر موارد بالا، نوع لوله درز دار و بدون درز نیز در قیمت متفاوت خواهد بود. در زیر جدول های قیمت لوله گاز از گروه های صنعتی مختلف در زمینه گاز از جمله : گروه صنعتی سپاهان، شرکت کارخانجات نورد لوله یاران، شرکت تولید لوله گاز و پروفیل کیهان و شرکت تولیدی صنعتی کچو را مشاهده می نمایید.

 

 

بهترین قیمت موجود در بازار و ارسال به تمام نقاط تهران و ایران.
جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ☎ ۰۲۱۴۹۹۸۶۰۰۰ داخلی ۱۰۰ تماس بگیرید.

دیگاه خود را ارسال کنید.